دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ

دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ به کابر این امکان را میدهد که اطلاع جامع و کاربردی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی، نگهداری دستگاه در دست داشته باشد. سامسونگ شرکت کره ای موفق در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالای محصولات توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد. کولر گازی سامسونگ طبق جدیدترین تکنولوژی های روزدنیا با رعایت استانداردهای بین المللی زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب این کمپانی طراحی و ساخته می شوند، همچنین قطعات و متریال بکار رفته در دستگاه های اسپلیت همگی اورجینال و اصلی این شرکت می باشند، گروه تولیدی سامسونگ همواره سعی برآن دارد که فناوری هایی نوین و مدرن در ساخت و طراحی کولر گازی بکار گیرد که راندمان و بازدهی دستگاه را همراه با کمترین میزان انرژی افزایش دهند. کولر گازی های سامسونگ در انواع مختلف ایستاده و دیواره در ظرفیت های متفاوت تولید و در بازار موجود می باشند، شما با خرید این دستگاه میتوانید هوایی خنک و مطبوع به محیط هدیه بخشید. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای سامسونگ تمامی مدل ها را مشاهده نمایید.

دفترچه راهنمای کولر گازی دیواری سامسونگ

کولر گازی سامسونگ در ظرفیت 25000،19000،13000،10000 BTU با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشند. نوع کمپرسور بکار رفته در این اسپلیت ها از نوع روتاری ویژه ی مناطق معتدل و مرطوب استفاده شده، و از دو نوع گاز مبرد R22 و R410 سازگار با محیط بکار رفته است. کولر گازی دیواری سامسونگ با قابلیت عملکرد سرد و گرم توانایی ایجاد هوایی مطبوع و دلنشین را در تمامی فصل های سال دارا می باشد، و میتواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات ساختمان بشمار آید. این مدل از اسپلیت های دیواری در دو مدل معمولی و اینورتر با راندمان و بازدهی بالا تولید و دربازار موجود می باشند، با استفاده از تکنولوژی اینورتر مصرف برق و انرژی در آنها به کمترین میزان رسیده و در نتیجه تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های برق دارد. همچنین درخصوص مدل های کولر گازی سامسونگ میتوان به زیبایی پنل داخلی آنها اشاره نمود که بواسطه ی ظاهر زیبا و مدرنی که دارند نمایی خاص و منحصر بفرد به دکوراسیون داخلی هدیه می بخشند. جهت توزیع و گردش هوا نیز به گونه ای طراحی شده که در 4 جهت هوای مطبوع در با پرتاب باد مناسب توزیع نمایند. از مدل های اسپلیت سامسونگ می توان به بتر، مکس، گود، بوراکای، گود وان نام برد که همگی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا بهره می برند. در ادامه دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ مدل دیواری مشاهده می نمایید.

دفترچه راهنمای کولر گازی ایستاده سامسونگ

دفترچه راهنمای کولر گازی ایستاده سامسونگ

کولر گازی ایستاده سامسونگ همانطور که از نامش پیداست با موقعیت نصب ایستاده مناسب استفاده در فضاهایی با متراژ بالا نظیر بانک، سالن اجتماعات و کنفرانس، مساجد با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشند. کولر گازی ایستاده سامسونگ در سری P و با نام تجاری میراژ به فروش میرسند. این مدل کولر گازی سامسونگ فضایی تا حداکثر 120 متر مربع را پوشش داده و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. کولر گازی میراژ با قابلیت عملکرد سرد و گرم در تمامی فصول به کمک آمده و هوایی مطبوع و دلنشین به محیط هدیه می بخشد. از ویژگی های منحصر بفرد این مدل کولر گازی مجهز بودن به فیلترهای چندلایه به منظور حذف هرگونه آلاینده ومواد آلرژی زا در محیط می باشد، و به این ترتیب هوایی پاک در محیط ایجاد می نماید. کمپرسور بکار رفته در دستگاه از نوع UTR بوده که قابلیت عملکرد تا دمای 54 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع دارای ظاهری زیبا و منحصر بفرد بوده که با قرار گرفتن در هر فضایی نمایی شیک و مدرن بوجود می آورد. همانطور که اشاره شد تکنولوژی و فناوری نیز در این محصولات حرف اول را می زنند و به شیوه ای نوین طراحی و ساخته شده اند. در ادامه توسط گروه تخصصی دماپویا دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ سریp را مشاهده می نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ

تمامی مدل های کولر گازی اسپلیت سامسونگ دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، 5 متر لوله وعایق رایگان شرکت سام سرویس می باشد، که توسط تکنسین های متخصص این شرکت در سراسر کشور نصب وراه اندازی می گردد. لازم به ذکر است تمامی اسپلیت های سامسونگ با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا عرضه می شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
وحید فرزادپود
وحید فرزادپود
3 سال پیش

سلام کولر اسپیلت من سامسونگ و همینکه دکمه روشن شدن میرنم همزمان حالت تایمر بصورت چشمک زن فعال میشه و خاموش نمیشه و کولر هم روی موتور نمیره وهردوچراغ تایمر و روشن شدن چشمک میزنند ممنون میشم تو این گرمای ناگهانی کمکم کنید.وحید از نوشهر

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx