دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج بارلی

دفترچه راهنمای پکیج بارلی به مشتری این امکان را می دهد که در صورت بروز مشکل و یا خرابی برای دستگاه با مراجعه به آن خطای بوجود آمده را تشخیص و از خرابی آن جلوگیری بعمل آورد. برند بارلی محصول مشترک ایران  وترکیه می باشد که با اهتمام و کوشش مهندسان ایرانی و متخصص با رعایت استانداردهای بین المللی طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ارائه می گردد. از ویژگی های محصولات بارلی میتوان به کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا اشاره نمود. همچنین تمامی قطعات و متریال بکار رفته از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده به همین جهت تمامی مدل های پکیج بارلی از طول عمر بالایی برخودار هستند. در ادامه گروه فنی دماپویا دفترچه راهنمای پکیج بارلی را در نسخه ی pdf برای شما کاربر گرامی فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای پکیج وارم هاوس بارلی

پکیج وارم هاوس از مدل های تولیدی شرکت بارلی با راندمان و بازدهی بسیار بالا و موقعیت نصب دیواری گزینه ای ایده آلی جهت استفاده در ساختمان های اداری، مسکونی بشمار می آید. پکیج بارلی مدل وارم هاوس از نوع دو مبدله می باشد که بواسطه ی جنس مبدل ها توانایی قابل ملاحظه ای در گرم کردن آب ورودی به دستگاه داراست. همچنین پکیج بارلی دارای ابعاد و وزن کمی می باشد و بدون اشغال فضای مفید نیاز ساختمان که همان آبگرم فوری و بدون نوسان است را تامین می نماید. پکیج وارم هاوس بارلی از ظاهری زیبا و مدرن نیز بهره می برد و با قرار گرفتن در هر محیطی زیبایی خاصی به فضا هدیه می بخشد. با توجه به ویژگی های منحصر بفرد محصولات بارلی میتوان گفت در سالهای اخیر در لیست پرفروش ترین بازار قرار گرفته اند. در ادامه لینک رایگان پکیج بارلی مدل وارم هاوس را به منظور دسترسی راحت به اطلاعات پکیج در خصوص نحوه نصب و راه ندازی، همچنین نگهداری آن ارائه شده است.

گارانتی وخدمات پس از فروش پکیج بارلی

تمامی مدل های پکیج بارلی با 24 ماه گارانتی خدمات پس از فروش همین شرکت ارائه می گردد. فروشگاه دماپویا عرضه کننده ی تمامی محصولات بارلی با گارانتی اصلی می باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx