دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل ساران

این گروه تولیدی فعالیت گسترده ای در خصوص ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل دارد که به دلیل سطح کیفیت بالا توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. بکارگیری متریال و قطعات با کیفیت در بازدهی دستگاه تاثیر مستقیمی داشته و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین راندمان را دارد. از فن کویل های گرین میتوان در مصارف مختلفی از قبیل ساختمانی، اداری و یا تجاری به منظور ایجاد هوایی مطبوع بهره مند شد، همچنین بدلیل قیمت مناسب و مصرف انرژی بسیار کم از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند. در ادامه توسط گروه فنی مهندسی دما پویا لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل ساران برای شما کاربر گرامی فراهم شده است.

دفترچه راهنمای انواع فن کویل ساران

فن کویل ساران در مدل های متنوعی از جمله دیواری، کاستی، زمینی، سقفی، کانالی و دکوراتیو در ظرفتیت هوادهی 200 الی 1200 CFM با راندمان بسیار مطلوب تولید و در بازار موجود می باشند. فن بکار رفته در این دستگاه از نوع سانتریفیوژ آکسیال بوده که با کمترین میزان صدا حین عملکرد بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوای مطبوع به محیط هدیه می بخشد. همچنین به دلیل بهره مندی از فیلترهای چندلایه با فیلتراسیون هوا و جذب آلاینده ها تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت هوای تنفسی دارد. فن کویل ساران با توانایی عملکرد سرد و گرم و همچنین به دلیل تنوع مدل در ساختمان های متفاوتی میتوان به منظور ایجاد هوایی مطبوع بهره از این سیستم ها بهره مند شد. بدلیل ظاهر زیبا و منحصر بفرد با قرار گرفتن در هر فضایی نمایی شیک و مدرن به محیط هدیه می بخشند. همچین از دیگر ویژگی های فن کویل ساران می توان به قدرت هوادهی آن اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی هوایی یکنواخت و مطبوع به محیط منتقل می کند به همین دلیل با خرید این دستگاه میتوانید در تمامی روزهای سال دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر برسانید. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای فن کویل ساران در تمامی مدل ها فراهم شده است.

گارانتی وخدمات پس از فروش فن کویل ساران

تمامی مدل های فن کویل ساران از تاریخ تحویل دارای 18 ماه، و زمان نصب 12 ماه گارانتی، و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. همچنین انواع فن کویل ساران با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx