دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان

دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان به مشتری و کاربر این امکان را می دهد اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه نصب، راه اندازی و اتصالات دستگاه در اختیار داشته باشد. شاید بتوان گفت یکی از قدیمی ترین و نامی ترین برندهای موجود در بازار بوتان است. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی از قبیل آبگرمکن می باشد که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار مطلوب و بکارگیری تکنولوژی های مدرن توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد و حتی به سایر کشورهای خاورمیانه صادر نماید. قطعات بکار رفته در آبگرمکن های بوتان از برندهای معتبر ایتالیایی بکاررفته و به شیوه و سبک اروپایی طراحی و تولید می شوند. بوتان به منظور جلب رضایت مشتریان و خدمت رسانی بیشتر همواره سلیقه ی مشتریان را در نظر گرفته و تنوع محصولات مناسب استفاده در زمینه های متععدد تولید می نماید. آبگرمکن بوتان شامل مدل های مختلفی است که هریک ویژگی های مختص به خود را دارا می باشند بنابراین هریک از آنها دارای یک دفترچه راهنمای مربوط به خود هستند که در ادامه لینک رایگان دانلود دفترچه پکیج بوتان توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای آبگرمکن شمعک دائم بوتان

منطور از شمعک دائم در آبگرمکن بوتان به این معناست که شمعک به طور دائم همواره روشن است، و همزمان با باز کردن شیرآب گرم توسط کاربر، شمعک مشعل دستگاه را روشن نموده و دمای لازم را به آب سرد ورودی به دستگاه منتقل می کند. آبگرمکن شمعک دائم بوتان در مدل های B3118 , B3115 , B3112 , B4108 با راندمان و بازدهی متفاوت تولید و در بازار موجود می باشند. از ویژگی های این مدل از آبگرمکن دیواری میتوان گفت که محظفه احتراق در آنها از نوع باز می باشد، و هنگام نصب باید توجه نمود که از دودکش مناسب و استاندارد به منظور هدایت مواد حاصل از احتراق به فضای بیرونی استفاده نمود، همچنین بدلیل نوع شمعک و محفظه احتراق الزامیست که در فضای سربسته مانند آشپرخانه نصب گردد. این سری از آبگرمکن های بوتان دارای طراحی و ظاهری مدرن و منحصر بفرد هستند همچنین در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و دائم در اختیار کاربر قرار می دهند. در ادامه دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان شمعک دائم را به منظور اطلاع از نحوه ی نصب، راه اندازی و نگهداری فراهم آورده ایم.

دفترچه راهنمای آبگرمکن آیونایز بدون شمعک بوتان

دفترچه راهنمای آبگرمکن آیونایز بدون شمعک بوتان

سیستم آیونایز در آبگرمکن های بوتان به این صورت است که شمعک برخلاف مدل های پیلوت دار که همیشه روشن هستند، برای روشن شدن دستگاه از سیستم هوشمند جرقه زن بهره می برند و به این صورت به طور دائم شمعک دستگاه روشن نبوده بنابراین میزان قابل توجهی کاهش مصرف انرژی و گاز را به همراه دارد. آبگرمکن آیونایز بدون شمعک بوتان در مدل های B3218i , B3215i , B3212i , B4208i تولید و در بازار موجود می باشند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مدل آبگرمکن بوتان مقاومت بالای لوله های مبدل در برابر رسوب پذیری است، بنابراین توصیه می شود در مناطقی که میزان املاح آب بالاست از این مدل آبگرم به منظور تامین آبگرم ساختمان استفاده نمایند. همچنین همین امر تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر دستگاه همچنین کاهش خرابی و استهلاک در آن را به دنبال دارد. بدلیل استفاده از سیستم برق برای جرقه زدن شمعک امکان استفاده از باتری و یا آداپتور را نیز دارا می باشند. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان مدل آیونایز بدون شمعک را مشاهده می نمایید.

دفترچه راهنمای آبگرمکن آیونایز فن دار بوتان

دفترچه راهنمای آبگرمکن آیونایز فن دار بوتان

یکی دیگر از مدل های آبگرمکن بوتان آیونایز فن دار می باشد، همانطور که در بالا اشاره شد سیستم آیونایز سبب حذف پیلوت و شمعک روشن در آبگرمکن می گردد و به این تربیت در اتلاف و هدررفت انرژی و مصرف گاز نقش بسزایی دارد. اما منظور از فن دار در این مدل آبگرمکن بوتان چیست. با روشن شدن مشعل مقداری گاز و دود حاصل از احتراق ایجاد می شود که لازم است این مواد به فضای بیرونی و خارج از محیط منتقل شوند. فن بکار رفته در آبگرمکن آیونایز فن دار بوتان این عمل را تسریع بخشیده و فن دمنده مواد حاصل از احتراق را در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق دودکش مناسب به فضای بیرونی منتقل می کند، اما از دیگر مزایای فن دار بودن اینست که در ساختمان هایی که لوله دودکش با طول عمودی و امتداد افقی بیشتر وقطر کمتر استفاده نشده و در ساختمان تعبیه نشده، میتوان از این مدل آبگرمکن ها که بام های تجاری B3215if و B3318if در بازار موجود می باشند، بهره مند شد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان آیونایز فن دار را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای آبگرمکن محفظه احتراق بسته بوتان

دفترچه راهنمای آبگرمکن محفظه احتراق بسته بوتان

آبگرمکن محفظه احتراق بسته بوتان در مدل B5418rs دارای قابیلت نصب در مکان های متفاوتی می باشد. این مدل آبگرمکن بوتان با موقعیت نصب دیواری از نوع فن دار بوده که به کمک فن دمنده مواد و گازهای حاصل از احتراق را به مسیر دودکش هدایت می نماید. همچنین این مدل آبگرمکن بدون شمعک بوده و از طریق سیستم جرقه زن خودکار با باز شدن شیر آب مشعل را روشن می نماید و دمای لازم را به آب ورودی به دستگاه می دهد. در ساختمان هایی که با مشکلاتی از قبیل متراژ کم، عدم تهویه، نبود دودکش مناسب مواجه هستند براحتی میتوانند از آبگرمکن محفظه احتراق بسته بوتان بهره مند شوند. از ویژگی های مهم این مدل آبگرمکن مجهز بودن به نمایشگر دیجیتال رو بدنه ی دستگاه است که وضعیت دستگاه را نمایش می دهد. یکی دیگر از مزیت های این مدل  آبگرمکن مقاومت در برابر رسوب و املاح آب می باشد همچنین به دلیل ظرفیت و حجم بالا در ساختمان هایی با متراژ بالاتر نظیر مکان های تجاری، اداری و یا مسکونی بزرگ قابل استفاده هستند. در ادامه دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان مدل محفظه احتراق بسته را مشاهده می نمایید.

دفترچه راهنمای آبگرمکن Bx114 بوتان

دفترچه راهنمای آبگرمکن Bx114 بوتان

آبگرمکن شمعک دائم بوتان در مدل BX114 از جدیدترین مدل های تولیدی این گروه صنعتی بزرگ است که در حال حاضر علاوه بر پوشش بازار داخلی به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود. این مدل آبگرمکن بوتان به گونه طراحی شده که حجم خروجی قابل توجهی داشته و در عین حال در ابعاد و وزن بسیار کمی تولید شده است. نوع محفظه احتراق باز می باشند و همچنین برای خروج دود و مواد حاصل از احتراق به دودکش مناسب نیازمند هستند. شمعک آبگرمکن مدل BX114 به طور دائم روشن و در حال آماده به کار می باشد و با باز شدن شیرآب و مشعل دستگاه روشن شده و دمای لازم را به آب سرد ورودی به دستگاه منتقل می کند و به این صورت آبگرم مور نیاز کاربر را تامین می نماید. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان مدل مدل شمعک دائم را مشاهده نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن بوتان

تمامی مدل های آبگرمکن بوتان با 36 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش این شرکت ارائه می گردد. وبسایت دماپویا آبگرمکن های بوتان را با گارانتی اصلی عرضه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx