دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج فرولی

فرولی یکی از قدیمی ترین سازنده های سیستم های گرمایش در جهان می باشد. گروه ایتالیایی فرولی طی سالها تجربه در این زمینه توانسته همواره محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا و مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و به بازار ارائه نماید. پکیج فرولی در ظرفیت حرارت دهی متفاوت با ظاهری زیبا و مدرن و ساخته شده از بهترین متریال با رعایت استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار رقابت می گردد. در این مقاله از دماپویا لینک رایگان دفترچه راهنمای پکیج فرولی را فراهم آورده ایم، هنگام استفاده از هرمدل از پکیج فرولی در صورت بروز خطا و یا ایراد برای دستگاه با در دست داشتن دفترچه راهنما کمک شایانی به شما برای رفع مشکل و خرابی احتمالی خواهد داشت. توصیه ما به شما اینست قبل از نصب و یا راه اندازی، دفترچه راهنمای پکیج فرولی را مطالعه و از نحوه عملکرد و کارکرد آن اشنا شوید و به این طریق می توان بهترین و بیشترین بازدهی را از دستگاه تجربه کرد. پکیج های فرولی در دو مدل چگالشی کم مصرف و دیواری گازی ارائه می گردد که در ادامه به ویژگی های آنها اشاره خواهیم داشت.

دفترچه راهنمای پکیج دیواری فرولی

دفترچه راهنمای پکیج دیواری فرولی

پکیج دیواری فرولی مدل دیواتک Divatech با مصرف سوخت گازی در ظرفیت های 24، 32 و 37 کیلووات دارای دومبدل حرارتی جهت گرم کردن آبگرم مورد نیاز می باشد. این سری از پکیج های فرولی طبق فناوری و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده اند. پکیج فرولی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در تمامی شرایط آب و هوایی قابلیت عملکرد به بهترین شکل را دارا می باشد، و با کمترین میزان انرژی بیشترین بازدهی را داشته و آبگرم فوری و بدون نوسان دما در اختیار کاربر قرار می دهد. از ویژگی های پکیج دیواری فرولی می توان به سیستم عیب یاب هوشمند آن اشاره داشت، بهره مندی از این سیستم به کاربر این امکان را می دهد که خطای پیش آمده برای دستگاه را به موقع شناسایی کند، و با مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج فرولی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نماید. همچنین امکان اتصال به سیستم های خورشیدی را نیز دارا می باشند بنابراین درصورت در دسترس نبودن گازشهری می توان با جایگزین کردن منبع سوخت و انرژی از این مدل پکیج فرولی می توان بهره مند شد.

دفترچه راهنمای پکیج چگالشی فرولی

دفترچه راهنمای پکیج چگالشی فرولی

پکیج چگالشی فرولی مدل BLUEHELIX TECH از نوع چگالشی باراندمان بالای 98 درصد طراحی و ارائه می گردد. این مدل از پکیج فرولی طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با هدف کاهش مصرف انرژی تولید و عرضه می شوند. از ویژگی های پکیج های چگالشی بهره مندی از انرژی حاصل از احتراق برای پیشگرم کردن آب سرد ورودی به دستگاه است، که به این طریق انرژی کمتری برای گرم کردن آب نیاز هست. همچنین این مدل پکیج از ظاهری زیبا و منحصر بفرد برخودار است که با قرار گرفتن در هر فضایی نمایی شیک ومدرن به محیط جلوه می بخشد. این مدل پکیج فرولی در دو مدل زمینی و دیواری مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی و یا اداری در ظرفیت حرارت دهی متنوعی تولید و روانه بازار رقابت می گردد. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای پکیج فرولی مدل چگالشی را در قالب نسخه pdf ، به منظور اطلاع وشناخت اجزا و قطعات بکاررفته در دستگاه پرداخته ایم.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx