دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت هایسنس

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت هایسنس به کاربر این امکان را می دهد که اطلاعات کاملی درمورد شناسایی اجزا و قطعات، نحوه ی نصب و نگه داری همچنین مرجعی کامل برای رفع عیب یابی دستگاه در اختیار داشته باشید. گروه تولیدی هایسنس فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت دارد و محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا مطابق استانداردهای بین المللی تولید و ارائه می نماید. بکارگیری تکنولوژی های مدرن سبب شده این دستگاه از بازدهی بسیار مطلوبی برخودار باشد. از داکت اسپلیت های هایسنس میتوان در مصارف مختلف از قبیل ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری جهت ایجاد هوای مطلوب در محیط بهره مند شد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. همچنین به دلیل تنوع ظرفیت های موجود می توان در متراژهای مختلفی از داکت اسپلیت استفاده کرد. به دلیل حجم و ابعاد کم بدون محدودیت قابل اجرا در انواع سقف های کاذب می باشند. در ادامه گروه فنی مهندسی دما پویا دفترچه راهنمای داکت اسپلیت هایسنس را در قالب نسخه pdf برای شما مشتریان گرامی فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت کانالی هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس در دو مدل اینورتر و معمولی در ظرفیت هوادهی 18000 تا 60000 BTU طبق جدیدترین فناوری روز دنیا تولید و ارائه می شوند. این مدل داکت اسپلیت دارای کمپرسور روتای ویژه مناطق معتدل و مرطوب استفاده شده و نوع گاز مبرد بکاررفته در دستگاه R410 سازگار با محیط می باشد. با نصب کویل آبگرم سیستم توانایی قابلیت عملکرد گرمایشی نیز دارد و به این ترتیب علاوه بر ایجاد خنک، هوایی گرم و مطبوع را نیز در روزهای سرد سال به محیط هدیه می بخشد. داکت اسپلیت هایسنس با بهره مندی از فیلترهای چند لایه از ورود هر نوع آلودگی و مواد ریز نظیر گرد و غبار به فضای داخلی اتاق جلوگیری بعمل می آورد و از این طریق سبب بهبود هوای تنفسی داخل اتاق می شود. داکت اسپلیت هایسنس به گونه ای طراحی وساخته شده که قابلیت تهویه هوای چند فضای مجزا را به طور همزمان دارا می باشد و میتوان با توجه به شرایط محیط در چندین اتاق و یا بخش جدا با استفاده از کانال کشی هوای ایجاد شده را به محیط های متفاوت سازه منتفل نمایید.. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت هایسنس در دو مدل معمولی و اینورتر فراهم شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت هایسنس

تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات، همچنین خدمات پس از فروش شرکت زرین می باشند. لازم بذکر است این مدل داکت اسپلیت در تمامی ظرفیت ها همراه با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا ارائه میگردد، که تجربه ای از خریدی بهینه و مقرون به صرفه برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فرهاد
فرهاد
9 ماه پیش

هر روز خرابه.کلافه شدم.نخرید.

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx