سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی مجیک

در این مقاله قصد داریم کشور سازنده کولر گازی مجیک را معرفی نماییم. یکی از تجهیزات مور نیاز هر ساختمانی، سیستم تهویه مطبوع است. انسان ها از دیرباز به دنبال بهترین سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند تا دمای هوای مورد نیاز خود را به درجه مطلوب برسانند. در فصل تابستان نیاز به یک سیستم برودتی مناسب است تا گرمای طاقت فرسا را قابل تحمل کند. برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصول در مدل های مختلف، فعالیت دارند و سالانه چندین دستگاه تهویه مطبوع تولید و روانه بازار می نمایند. در میان چندین سیستم تهویه مطبوع موجود، کولر گازی کاربرد گسترده ای دارد و علاوه بر ساختمان های مسکونی، در پروژه های تجاری و اداری نیز قابل استفاده است. با توجه به نیاز فراوان نسبت به کولر گازی، کمپانی های مختلفی به طراحی و تولید این محصول می پردازند و در ساخت بهترین کولر گازی، با مزیت های مطلوب، با یک دیگر رقابت می کنند. در نتیجه خریداران کولر گازی به هنگام خرید، با مارک های متعددی روبه رو می شوند که این امر سبب می شود تا انتخاب شان کمی دشوار شود. ناگفته نماند که خوب است پیش از خرید هر محصولی، نسبت به کسب اطلاعات در خصوص برند، مشخصات و انواع مدل های آن اقدام نمایید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. به همین خاطر در مقاله حاضر قصد داریم کشور سازنده کولر گازی مجیک را معرفی کنیم تا شما را نسبت به این برند آشنا کنیم.

سال 1981 میلادی (1360 شمسی) شرکت تانگ یونگ مجیک مرسوم به مجیک، در کره جنوبی تاسیس گردید و در مدت زمان کوتاهی جایگاه بهترین تولید کننده سیستم های سرمایشی و گرمایشی را در کره جنوبی از آن خود کرد. بنابراین در پاسخ به سوال رایج کولر گازی مجیک ساخت کجاست، باید کشور کره جنوبی را نام برد. محصولات مجیک که علاوه بر کولر گازی شامل آبسردکن، بخارشوی و ظرفشویی نیز می شود، به واسطه تکنولوژی های پیشرفته ای که در آن ها به کار می رود، از کیفیت بالایی برخوردار است. برند مجیک در صنعت لوازم خانگی یکی از برندهای پیشرو محسوب می شود و محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا از جمله ایران صادر می نماید. مجیک در ساخت سیستم های تهویه مطبوع و کولر گازی بسیار موفق عمل کرده است تا جایی که در سال 2003 تا 2007 رتبه برتر تولید لوازم خانگی در کشور کره جنوبی و در قاره آسیا به این برند تعلق داشت. لازم به ذکر است که برند مجیک در زمینه تولید سایر لوازم خانگی از جمله یخچال، فریزر، لباسشویی و تلویزیون نیز بسیار موفق عمل کرده است و در بازار رقابت لوازم الکترونیک منزل، از جایگاه بالایی برخوردار است. پس از معرفی کشور سازنده کولر گازی مجیک در ادامه با دماپویا همراه باشید تا انواع مدل های کولر گازی این برند را بررسی کنیم.

معرفی انواع کولر گازی مجیک

به هنگام خرید هر محصولی، چندین سوال رایج پیش می آید که لازم است به آن ها پاسخ داد تا خرید شما آگاهانه و متناسب با نیازتان باشد. سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی نیز از این قائده مستثنی نیستند و خریداران این محصول پس از انتخاب برند به دنبال کسب اطلاعات از آن برند هستند. چنانچه انتخاب شما برند مجیک باشد، ابتدا باید مطلع شوید که کولر گازی مجیک ساخت کجاست؛ پس از آشنایی با کشور سازنده این برند، قصد داریم انواع کولر گازی مجیک را معرفی کنیم. کولر گازی های این برند در ظرفیت های 9000 تا 36000 تولید و عرضه می شوند تا نیاز سرمایشی و گرمایشی محیط های مختلف با متراژهای کوچک و بزرگ را تامین نماید. در نتیجه با توجه به قدرت خنک کنندگی و عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش آن، در چهار فصل قابل کاربرد است و عملکردی فوق العاده در تهویه مطبوع هوا دارد. کمپانی مجیک در ساخت کولر گازی برای ظاهر پنل داخلی آن نیز اهمیت اساسی قائل است و از آن جا که پنل داخلی درون فضای محیط مورد نظر نصب می گردد، این امر به عنوان یک مزیت محسوب می شود. در این زمینه کشور سازنده کولر گازی مجیک انواع مدل های کولر گازی را در پنل های کلاسیک، لورد، جنتل، ژوپیتر و ونوس می شود.

کولر گازی دیواری مجیک

کولر گازی های از لحاظ موقعیت نصب دارای انواع مختلفی هستند؛ برند مجیک این محصول را با موقعیت نصب دیواری طراحی و تولید می کند. به منظور کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف هزینه های گزاف برق، شرکت سازنده مجیک در ساخت کولر گازی دیواری از تکنولوژی اینورتر بهره می گیرد که مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش می دهد. کمپرسورهای به کار رفته نیز یکی دیگر از معیارهای تقسیم بندی انواع کولر گازی مجیک است؛ کمپرسور به کار رفته در کولر گازی های دیواری مجیک از نوع روتاری، T1 و T3 است که دارای قدرت خنک کنندگی بسیار زیادی می باشد. کولر گازی های مجیک با نمایندگی انحصاری شرکت سهند الکترونیک کیش در کشور ایران به فروش می رسد. در نتیجه چنانچه شما عزیزان به دنبال خرید سیستم کولر گازی با قیمت ویژه هستید، این برند یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان است که کشور سازنده کولر گازی مجیک هم کره جنوبی می باشد.

کولر گازی دیواری مجیک
1 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx