سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی کلون

در این مقاله به کشور سازنده کولر گازی کلون اشاره خواهیم داشت. کولر گازی اسپلیت از سری سیستم های تهویه مطبوع پرکاربرد در این صنعت به شمار می آید که با ایجاد هوایی مطبوع گرمای طاقت فرسای تابستان را برای ساکنین قابل تحمل می کنند. با توجه به همین موضوع و نیاز بازار کمپانی های متعددی در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های کولر گازی فعالیت گسترده ای دارند، و با هدف رفع نیاز بازار سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می کنند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارد برند کلون می باشد، در ادامه نگاهی به تاریخچه این کمپانی خواهیم داشت. کمپانی کلون در کشور چین و به منظور طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع به بهره برداری رسید. Kelon با طرح ایده هایی خلاقانه و نوآورانه در طراحی و ساخت محصولات تولیدی توانسته سیستم هایی متنوع مطابق سلیقه و خواست مشتری ها سخت پسند تولید و به سراسر دنیا عرضه نماید. در ادامه به کشور سازنده کولر گازی کلون اشاره داریم.

کمپانی کلون مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک در خط تولید هستند و با بهره مندی از فناوری های نوین روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و به بازار جهانی ارائه نماید. به علت سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از سایر رقبا پیشی گرفته و در حال حاضر توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش کولر گازی را به خود اختصاص دهد. بنابراین می توان گفت کلون برندی نو پا در صنعت سیستم تهویه مطبوع به شمار می آید که با توجه به سطح کیفیت بسیار بالا و تنوع در تولیدات توانسته جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد. در ادامه بعد از اطلاع از کشور سازنده کولر گازی کلون به انواع مدل های کولر گازی کلون اشاره خواهیم داشت.

کولر گازی کلون مطابق جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا، با رعایت استانداردهای بین المللی مطابق جدیدترین فناوری ها تولید و به بازار عرضه می گردد. بکارگیری شیوه های نوین تولید و حفظ کیفیت بالا همچنین به دلیل تنوع در ظرفیت و قدرت هوادهی این محصولات می توان در فضاهای مختلف به منظور تامین هوایی مطبوع مورد استفاده قرار داد. استفاده از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک، در ساخت کولر گازی کلون سبب افزایش دوام و طول عمر آنها شده است. این کمپانی در حال حاضر این محصولات را در مدل های پشت پنجره ای با تنوع ظرفیت هوادهی و سطح کیفیت بالا عرضه می نماید. گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی بهترین کولر گازی و برندهای مطرح و پرفروش بازار پرداخته که با مراجعه به این لینک میتوانید مارک های معتبر بازار را به منظور خریدی بهینه بیشتر بشناسید. در ادامه به ویژگی هریک از مدل های موجود اشاره خواهیم داشت. به همین دلیل در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به منظور تامین هوایی مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند.

کولر گازی پشت پنجره ای کلون

کمپانی کلون با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها توانسته محصولاتی مدرن و پرکاربرد را تولید و در اختیار مشتریان در سراسر دنیا قرار دهد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع با قابلیت نصب پشت پنجره ای و با قرار گرفتن در قاب پنجره بدون اشغال فضای مفید سازه هوایی مطبوع و دلنشین را به فضای داخلی منتقل می نماید. کولر گازی پشت پنجره ای کلون در ظرفیت هوادهی 12000،9000،7000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا تولید می گردد. با قابلیت عملکرد سرمایشی مجهز به کمپرسور روتاری می باشند که برای مناطق گرمسیری و حاره ای گزینه ای ایده آل به شمار می آید. گاز مبرد بکار رفته در آن از نوع R410 سازگار با محیط و برچسب انرژی آن B می باشد. برق مصرفی دستگاه از نوع تکفاز و ولتاژ 220 ولت بوده و با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. یکی از مزیت های کولر گازی پشت پنجره ای یک تیکه بودن آنهاست که بدون نیاز به لوله کشی قابل اجرا می باشند.

کولر گازی پشت پنجره ای کلون

طراحی زیبا و منحصر بفرد این مدل کولر گازی موجب شده با هر نوع دکوراسیون همخوانی داشته و با قرار گرفتن در هر فضایی زیبایی آن را دو چندان کند. یکی دیگر از مزیت های این برند قیمت مقرون به صرفه آن می باشد که به مشتری این امکان را می دهد با کمترین میزان هزینه دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید. همچنین در مقاله ای مجزا در خصوص ارزانترین کولر گازی می توانید برندهایی که با قیمت مقرون به صرفه در بازار به فروش می رسند را شناخته و با قمیتی مقرون به صرفه خریدی مطمئن داشته باشد. جنس بدنه از فلز ضد زنگ تهیه شده و پنل جلویی از پلاستیک فشرده با دوام ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب دیدگی دارا می باشد. همچنین دریچه ها خروجی هوا قابلیت تنظیم بوده و با توجه به موقعیت می توان آن را به هرجهت تنظیم نمود. با استفاده ریموت کنترل در فاصله ی مشخص آن را کنترل و تنظیم نمایید. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا موجب بهبود و افزایش کیفیت هوای تنفسی می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx