گرمایشی

ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی

به منظور معرفی ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی بهتر است ابتدا نگاهی به کاربرد و نحوه عملکرد این سری از تجهیزات گرمایشی داشته باشیم. مشعل به نوعی طراحی و ساخته شده که از طریق مصرف سوخت و تبدیل آن به حرارت، گرمایش مورد نیاز برای سایر تجهیزات را فراهم می کند. سوخت مصرفی مورد نیاز مشعل ها می تواند از نوع گاز و یا گازوئیل باشد. این تجهیزات از طریق مصرف سوخت و ترکیب آن با اکسیژن درون محفظه احتراق، شعله را ایجاد کرده و گرمای مورد نیاز را تأمین می کند. با توجه به اینکه در صنایع مختلف برای انجام بسیاری از فرایندها به طور مستقیم به گرما و حرارت نیاز است، مشعل ها می توانند در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به معرفی ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار اشاره خواهیم داشت.

شما بازدیدکننده گرامی با مراجعه به لینک  خرید مشعل گازی و گازوئیلی می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف آن را مشاهده و خریداری کنید.

مشعل ها با استفاده از مصرف سوخت و ایجاد شعله، گرمای مورد نیاز سایر سیستم ها را در صنایع مختلف تأمین می کنند. رایج ترین نوع سوخت مصرفی برای مشعل ها، گاز و گازوئیل است. با توجه به در دسترس بودن گازوئیل و شبکه گازرسانی در تمامی شهرها به طور گسترده از مشعل گازی و گازوئیلی استفاده می شود. شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در رابطه با طراحی این سری از مشعل ها در حال فعالیت هستند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می کنند. در ادامه به معرفی 4 برند برتر و ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار می پردازیم:

مشعل اتمسفر

از ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار می توان به برند اتمسفر اشاره داشت. گروه صنعتی ایرانی اتمسفر با رعایت استانداردهای بین المللی محصولاتی مدرن با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت می کنند. این گروه صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت تجهیزات گرمایشی به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه به شمار می آید و با طرح ایده های خلاقانه و به کارگیری تکنولوژی های مدرن توانسته مشعل هایی با راندمان بسیار بالا تولید کند. ظرفیت مشعل های اتمسفر در نوع گازوئیلی بین 93 تا 232 هزار کیلوکالری و گازی بین 102 تا 225 هزار کیلوکالری است.

این مدل از مشعل ها از نوع فن دار و از سطح کیفیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند. تمامی قطعات به کار رفته در این محصولات از دوام بسیار بالایی بهره می برند که می توان در مصارف مختلف از آنها استفاده کرد. استفاده از فن فوروارد آلومینیومی در این مشعل ها قدرت حرارت دهی آن را به طور چشمیگری افزایش داده و در کوتاهترین زمان گرمای حاصل از شعله را به محیط اطراف منتقل می کند. این محصولات با 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

مشعل ایران رادیاتور

ایران رادیاتور از قدیمی ترین و نام آشناترین تولید کننده های ایرانی به شمار می رود. شرکت ایران رادیاتور از پیشگامان عرصه گرمایشی است که به واسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته توانسته جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد. خط تولید این کارخانه مطرح ایرانی کاملاً پیشرفته و اتوماتیک بوده که همین امر موجب شده محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت کند. برند ایران رادیاتور یکی از ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار است.

مشعل ایران رادیاتور یکی از پرفروش ترین محصولات این برند به حساب می آید که در مدل های گازی، گازوئیلی، دوگانه‌سوز طراحی و عرضه می شود. تمامی قطعات به کار رفته در این مشعل ها از بهترین متریال بوده که همین امر موجب افزایش راندمان و حرارت دهی دستگاه شده است. همچنین با توجه به تنوع در نوع مصرف سوخت می توان در زمینه های صنعتی مختلفی برای تأمین گرمایش از مشعل های ایران رادیاتور بهره مند شد. این محصولات همراه با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در بازار عرضه می شوند.

مشعل گرم ایران

این شرکت ایرانی با بیش از چند دهه فعالیت و حضور موفق در عرصه تولید سیستم های گرمایشی به واسطه بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته توانسته محصولاتی با سطح کیفیت و دوام بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت کند. مشعل یکی از پرفروش ترین محصولات گرم ایران به شمار می رود که به دلیل تنوع در ظرفیت توانسته سهم وسیعی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. مشعل گرم ایران در مدل های تک مرحله ای، دو مرحله ای و تدریجی تولید و در بازار موجود است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات گرم ایران، گذراندن تست های ارزیابی متعدد برای تأیید کیفیت آن بوده که همین امر موجب شده از دوام بسیار بالایی برخوردار باشند. کیفیت بالا، طراحی زیبا، کاهش آلودگی های صوتی و زیست محیطی از شاخصه های برتر و مهم این محصولات به حساب می آید. با توجه به ویژگی های گفته شده می توان گفت یکی از ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار برند گرم ایران است. محصولات گرم ایران همراه با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در بازار ایران عرضه می شوند.

مشعل آب بند

برند آب بند، از دیگر ارزانترین مشعل گازی و گازوئیلی موجود در بازار است. شرکت آب بند یکی از تولید کننده های سیستم های گرمایشی در بازار به شمار می رود که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولات صنعتی با کیفیت مناسب و دوام بالا تولید کند. این برند به دلیل برخورداری از کیفیت مناسب از طول عمر و راندمان بالایی بهره می برند که می توان در صنایع مختلف برای تأمین گرمایش سایر تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار داد.

مشعل آب بند در مدل های گازی و گازوئیلی با ضریب حرارتی بسیار بالا تولید و در بازار موجود هستند. قطعات به کار رفته در این دستگاه ها از بهترین متریال استفاده شده که دوام و طول عمر آن را افزایش می دهد. جنس بدنه از بهترین آلیاژ تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر عوامل بیرونی، پوسیدگی و زنگ زدگی دارد. این محصولات همراه با 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx