استخر ، سونا ، جکوزی

بهترین مارک نردبان یا پله استخری

در این مطلب به معرفی بهترین نردبان یا پله استخری موجود در بازار می پردازیم. استخرها به صورت عمومی و خصوصی طراحی و ساخته شده اند که موجبات گذراندن اوقات فراغت را فراهم می کند. علاوه بر جنبه سرگرمی استخرها برای موارد درمانی و پزشکی، ورزشی و علمی نیز بکار گرفته می شوند. استخر عموما به صورت روباز و سرپوشیده در ابعاد مختلف و به شکل های مستطیل، دایره ای، مربع در طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند. صرفنظر از مدل و طرح آن، تمامی استخرها دارای لوازم و وسایل جانبی هستند، که شنا کردن و استفاده از استخر را لذت بخش تر کرده اند.

نردبان یا پله استخری یکی از لوازم کاربردی و اصلی در تمامی استخرهای عمومی و خصوصی به شمار می آید. که ورود و خروج به فضای داخلی استخر را راحتتر می کند. بنابراین تولید کننده های ملزومات استخری این وسایل را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و روانه بازار رقابت می کنند. در ادامه به معرفی بهترین نردبان یا پله استخری موجود در بازار پرداخته ایم.

پله یا نردبان استخری در انواع مختلفی از قبیل استاندارد، کلاب، دوتیکه و شیب دار طراحی و در بازار عرضه می شوند، که انتخاب طرح و نوع آن بسته به سلیقه ی مشتری و همچنین نوع استخر در نظر گرفته می شود. همچنین برندهای مختلفی از این سری ملزومات استخر در بازار موجود است که شاید انتخاب بهترین آنها کمی دشوار به نظر برسد. در ادامه به معرفی 3 برند پرفروش از بهترین نردبان یا پله استخری موجود در بازار پرداخته ایم.

نردبان استخری ایمکس

از بهترین نردبان یا پله استخری موجود در بازار می توان به برند ایمکس اشاره داشت. این کمپانی استرالیایی فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم استخر و جکوزی دارد، و بواسطه بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت کند. این کمپانی در حال حاضر به منظور کاهش هزینه های نهایی این محصولات را در کشور چین تحت لیسانس ایتالیا عرضه می کند. یکی از لوازم پرفروش این کمپانی پله استخر است. این مدل از نربان استخری در مدل های دوتیکه، شیبدار، کلاب و استاندارد در انواع 2 الی 8 پله ساخته و در بازار موجود می باشند. جنس این پله ها از استیل ضد زنگ 316 تهیه شده که در برابر کلر و مواد موجود در آب استخر مقاوم است، همچنین مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد. پله و نردبان استخری ایمکس همراه با یک سال گارانتی در بازار عرضه می شود.

نردبان استخری پول استار

از دیگر بهترین نردبان یا پله استخری که در بازار جهانی فروش ویژه ای نیز دارد می توان به مارک پول استار اشاره داشت. این کمپانی از سازنده های مطرح بین المللی به شمار می آید، که بواسطه تولید محصولاتی مدرن و با سطح کیفیت بالا جایگاه ویژه ای در این عرصه به خود اختصاص داده است. کمپانی پول استار در کشور چین می باشد و از بهترین تولید کننده های تجهیزات استخری محسوب می شود. نردبان استخری پول استار از جنس استنلس استیل در مدل کلاب و استاندارد در مدل 2 الی 8 پله تولید و در بازار موجود است. این پله ها در رنگ های نقره و طلایی موجود می باشند که در استخرهای لوکس و مدرن بیشترین کارایی را دارند. همچنین جنس این پله ها از بهترین آلیاژها ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد، همچنین در برابر عوامل خوردنده موجود در آب استخر مقاوم هستند. این محصولات همراه با یک سال گارانتی اصلی شرکتی در بازار عرضه می شوند.

نردبان استخری هایپرپول

سومین برند از بهترین نردبان یا پله استخری موجود در بازار میتوان به برند هایپرپول اشاره داشت. هایپرپول از سری تولید کننده های مطرح و معتبر بازار جهانی فعالیت گسترده ای در عرصه تولید و ساخت لوازم استخر سونا و جکوزی دارد. یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی که در استخرهای عمومی و خصوصی قابل نصب و اجرا می باشد، میتوان به نردبان یا پله استخری اشاره داشت. این پله ها در مدل های 2 الی 5 پله از جنس استنلس استیل 304 در مدل کلاب و استاندارد تولید و در بازار عرضه شده است. طراحی مدرن و خیره کننده ای این محصولات آن را به کالایی لوکس تبدیل کرده و همچنین از مقاومت بالایی در برابر کلر و دیگر مواد موجود در آب استخر دارد که همین امر سطح دوام و کیفیت آن را ارتقا بخشیده و میتوان سالها از این تجهیزات استفاده نمود. ابعاد و طول پله استخری هایپرپول به نوعی طراحی شده که بدون محدودیت قابل نصب و اجرا می باشند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx