استخر ، سونا ، جکوزی

بهترین مارک پمپ استخر و جکوزی

در این مطلب به معرفی بهترین پمپ استخر و جکوزی موجود در بازار پرداخته ایم. استخرها به صورت روباز و سرپوشیده در اشکال مختلف و به صورت عمومی و اختصاصی طراحی و اجرا می شوند. آب درون استخر با فعالیت شناگران و بواسطه عوامل بیرونی از قبیل گرد و خاک آلوده شده و در صورت عدم رسیدگی و نظافت آب استخر کدر و بدبو می شود. به همین دلیل تصفیه آب و حذف آلودگی های موجود در آب استخر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش های متعددی برای تمیز نگهداشتن آب استخر بکار گرفته می شود که هریک به نوعی استخری با آب زلال و شفاف برای شما فراهم می کند. یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در فرایند تصفیه آب استخر استفاده از پمپ آب می باشد.

بهترین مارک پمپ استخر و جکوزی

در کنار تمامی استخرها محلی به منظور انجام فرایند تصفیه آب استخر در نظر گرفته شده که خود شامل اجزای متفاوتی است که با تصفیه آب آلوده و عمل فیلتراسیون، آب تمیز و زلال به استخر بازگردانده می شود. یکی از مهمترین این تجهیزات پمپ استخری است که میتوان گفت یکی از مهمترین بخش های سیستم تصفیه آب استخر محسوب می شود. این پمپ ضمن سیرکوله کردن آب استخر و به گردش در آوردن آن، عمل تصفیه را نیز انجام می دهد. نحوه ی عملکرد پمپ استخری به این صورت است که آب آلوه موجود در استخر را به سمت فیلترهای تصفیه آب هدایت می کند. و بعد از حذف آلودگی ها و فیلتراسیون و گندزدایی آب تمیز و زلال را دوباره به استخر برمیگرداند. بنابراین یکی از ملزومات اساسی در تصفیه آب استخر پمپ ها هستند. در ادامه به معرفی بهترین پمپ استخر و جکوزی پرداخته ایم.

با توجه به اهمیت استفاده از پمپ های استخری و کاربرد گسترده ای که در این زمینه دارند شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های پمپ تصفیه استخر و جکوزی در حال فعالیت هستند. به همین دلیل این محصولات با سطح کیفیت متفاوتی در بازار عرضه می شوند که انتخاب بهترین مارک را کمی دشوار می کند. در ادامه به معرفی پرفروش ترین و بهترین پمپ استخر و جکوزی موجود در بازار پرداخته ایم که با اطلاع از برندهای برتر می توانید خریدی بهینه و هوشمندانه را تجربه کنید.

پمپ استخری هایوارد

اولین و پرفروش ترین برند از بهترین پمپ استخر و جکوزی موجود در بازار جهانی برند هایوارد است. این کمپانی آمریکایی با بیش از ۸ دهه فعالیت و حضور موفق در عرصه تولید تجهیزات استخر و جکوزی یکی از پیشگامان این صنعت به شمار می آید. و در حال حاضر نیز یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار است. هایوارد، با طرح ایده های خلاقانه محصولاتی مدرن با سطح کیفیت بسیار مطلوب تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. این کمپانی با توجه به نیاز بازار این محصولات را باهمان کیفیت و دوام در کشورهای چین، مناطق شرق آسیا و اقیانوسیه نیز تولید می شوند. محصولات هایوارد پس از گذراندن تست های متعدد و ارزیابی کنترل کیفیت به دست مشتری می رسد و به عنوان برندی برتر شناخته می شود. جنس بدنه ی این پمپ ها از کامپوزیت تهیه شده که مقاومت بالایی در بازار خوردگی و فرسایش دارند. پمپ های تصفیه هایوارد در چهار سری تری استار TriStar، پاورفلو Power-Flo، سوپر پمپ Super Pump و سوپر پمپ دو Super Pump II از نوع استرینر دار تولید و در بازار موجود می باشند. موتور پمپ از برند برتر و معتبر کمپانی A.o Smith آمریکا است که از قدرت آبدهی و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای استاندارد IE2 است.

پمپ استخری لیو

یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین پمپ استخر و جکوزی موجود در بازار برند نام آشنا و معتبر لیو می باشد. این کمپانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات آبرسانی و پمپ آب، بواسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و محصولات تولیدی را به سایر کشورها صادر می کند. لئو از سری برندهای مطرح و درجه یک چینی در بازار شناخته می شود که از سطح کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. پمپ های استخری لیو از نوع استرینر با قدرت آبدهی بسیار بالایی می باشند. جنس بدنه از ترموپلاستیک و شفت آن از استیل ۳۰۴ تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش دارد و قابلیت پمپاژ سیال تا حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد را دارد و در چهار سری مختلف طراحی و عرضه می شود. استفاده از قطعات و متریال درجه یک و مرغوب در ساخت این تجهیزات موجب شده حین عملکرد با کمترین میزان صدا و بالاترین قدرت آبدهی عمل فیتلراسیون آب را انجام دهد. ابعاد و وزن کم از دیگر مزیت های این پمپ ها می باشد که کاهش اشغال فضای مفید شده و همچنین براحتی میتوان آنرا حمل و جابه جا نمود.

پمپ استخری ایمکس

از دیگر بهترین پمپ استخر و جکوزی میتوان به برند ایمکس اشاره داشت. این کمپانی استرالیایی فعالیت گسترده ای در تولید تجهیزات سونا استخر و جکوزی دارد و محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می کند. تنوع در مدل و ظرفیت این قابلیت را فراهم کرده که در استخرهای عمومی و خصوصی به منظور تصفیه و گردش آب از آنها استفاده نمود. پمپ های تصفیه استخری ایمکس دارای استرینر و برگ گیر هستند که از ورود ذرات معلق به محفظه ی داخلی پمپ مانع بعمل می آورد و به این ترتیب از خراب شدن پمپ جلوگیری می کند. از قدرت آبدهی بالایی بالایی برخوردار هستند و در سری SB ،EPH ،SC ،SE و SPH با سطح کیفیت و دوام بالایی تولید و عرضه می شوند. جنس بدنه از فایبرگلاس تهیه شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و فرسایش دارد. پمپ های تصفیه استخر ایمکس بسیار کم مصرف بوده و از توان بالایی برخوردار است و با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه در بازار عرضه می شود. این مدل پمپ مجهز به الکتروموتور مدل IE2 با برق مصرفی تکفاز می باشد. همچنین مکانیکال سیل و شفت از استیل ۳۱۶ تهیه شده است. سطح کیفیت و دوام بسیار بالای این محصولات موجب شده به عنوان یکی از بهترین های بازار تبدیل شود.

پمپ استخری داب

از دیگر پرفروش ترین و بهترین پمپ استخر و جکوزی موجود در بازار برند داب است. این کمپانی مطرح و معتبر ایتالیایی با ۴ دهه حضور موفق در عرصه طراحی و تولید تجهیزات آبرسانی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن مطابق استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار رقابت کند. این پمپ ها در دو سری EUROPRO ، EUROSWIMبا قدرت آبدهی و توان بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. جنس بدنه از فایبرگلاس با دوام و مقاوم تهیه شده است. یکی از ویژگی های این مدل پمپ قابلیت گریز از مرکز خودمکش می باشد، همچنین عملکرد کاملا آرام و کم صدا نیز به محبوبیت این محصولات افزوده است. برق مصرفی پمپ استخری داب تکفاز و قابلیت تصفیه آب با حداکثر دمای ۵۰ درجه سانتی گراد را دارد. نکته ی مهم در خصوص این مدل پمپ های استخری اینست که برای آبهای صاف با ذرات معلق بسیار ریز مناسب هستند، و برای سیالات اسیدی و بازی عملکرد ضعیفی دارند. پمپ استخر جکوزی داب از راندمان بسیار بالایی برخوردار است به نوعی که در استخرهای بزرگ عمل سیرکولاسیون آب را در کوتاهترین زمان با کمترین میزان مصرف انرژی انجام می دهد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx