آبرسانی

تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی

دراین مقاله ازمجله ی دماپویا ما قصد داریم با ارائه ی یکسری اطلاعات راه های تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی با تقلبی راهمراه با ذکر تصویربه شما عزیزان در جهت راهنمایی برای یک خرید مطمئن ارائه دهیم. پمپ آب رامیبایست ازسری تجهیزات آبرسانی پرکاربرد در بخش مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی معرفی نمود.با استفاده ازاین تجهیزات می توان آب مورد نیاز را با حجم و فشار بالاترتامین نمود و یا می توان آب و دیگر سیالات را ازجایی به جایی دیگرمنتقل نمود. با توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات شرکت ها و کمپانی های بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های پمپ آب در حال فعالیت هستند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می کنند.
در خصوص تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی باید گفت به دلیل نوسان بازار و افزایش قیمت کالاها بسیاری از افراد سودجو با عرضه جنس های تقلبی با قیمت کمتر بازار را قبضه کرده و توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند. این دسته از پمپ آب ها به در سوله ها و انبارهای غیراستاندارد توسط افراد مبتدی سرهم شده و روانه بازار می شوند. کالاهای تقلبی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای موجود همچنین استفاده ازمتریال و قطعات بی کیفیت از دوام و سطح کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و همچنین کارایی مطلوبی نیز نخواهند داشت. بنابراین برای خرید پمپ آب پنتاکس اصلی بهتراست نکات و موارد مهمی در نظر داشته باشید که با صرف کمترین هزینه کالای اصلی و با سطح کیفیت بالا را خریداری کنید. در ادامه ی مطالب این مقاله با ما برای بررسی بیشتر تشخیص پمپ پنتاکس اصلی با تقلبی همراه باشید.

تشخیص پمپ پنتاکس اصلی

نگاهی به تاریخچه برند پنتاکس 

در این مطلب به بررسی درجهت تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی در مقایسه با نوع تقلبی خواهیم پرداخت. برند پنتاکس که به بررسی آن می پردازیم از دسته پمپ های معتبر و مطرحی میباشد که شرکت های بسیاری تحت عنوان این برند امروزه در بازار رقابتی مشغول فعالیت میباشند. گفتنی است این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته توانسته محصولاتی با سطح کیفیت و دوام بالا تولید و روانه بازار رقابت کند در واقع این برند موفق ایتالیایی فعالیت خود را در سال 1974 میلادی با هدف طراحی و ساخت تجهیزات آبرسانی آغاز نمود و نیز توانسته با حضور موفق و فعالیت در حوزه صنعت پمپ سازی توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. حائز اهمیت بودن این برند را باید در زمینه ی تولیدات میتوان به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه ی برای رفع نیازهای اساسی مثل کشاورزی یا صنعتص دانست.در ادامه به بررسی بیشتر در رابطه با تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی خواهیم پرداخت .

راه های تشخیص پمپ پنتاکس اصلی با تقلبی

با در نظر داشتن این موضوع که در حال حاضر به دلیل افزایش مصرف بی رویه از منابع آب شیرین، در بسیاری از مناطق شهری دسترسی به آب شرب با حجم و فشار متعادل با مشکل مواجه شده و درساختمان ها و آپارتمان های مرتفع، کاهش فشار آب از مشکلات شایع و آزاردهنده ای به شمار می آید که برای رفع این مشکل با استفاده از پمپ آب می توان این مشکل را برای همیشه رفع نمود. در رابطه با تشخیص پمپ آب پنتاکس اصلی باید گفت ازجمله تجهیزاتی است که به دلیل سطح کیفیت بالا و قدرت آبدهی مطلوب در زمینه های مختلف آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند در واقع پمپ آب از جمله تجهیزات اصلی ای به شمار می آید که به طور معمول نیز با قیمت بالاتری در بازار به فروش می رسند بنابراین افراد سودجو با عرضه نمونه ی تقلبی و بی کیفیت آن با قیمت خیلی کمتر بازار را به دست گرفته و در حال حاضر نمونه ی تقلبی این محصولات نیز به وفور در بازار یافت می شود.

چنانچه شما نیز به دنبال خرید پمپ پنتاکس اصلی هستید با درنظر داشتن موارد و نکات طلایی درجهت مشخصات پمپ آب پنتاکس اصلی می توانید خریدی بهینه و مقرون به صرفه راداشته باشید. پمپ آب پنتاکس اصلی دارای لیبل نام و مدل محصول، شماره سریال میباشد و همچنین روی این لیبل نام کشورسازنده و رسید پستی کارخانه قرار داده شده که شما مشتریان عزیزمی توانید با توجه به اطلاعات و راهکار های داده شده در مجله دماپویا راه های تشخیص پمپ پنتاکس اصلی با تقلبی را به طور کامل دراختیار داشته باشید و با اطمینان خاطر محصول اصلی را با بالاترین سطح کیفیت و متناسب با نوع نیازتان را به راحتی تهیه نمایید .

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، لوگو پنتاکس روی قاب پشت یا قاب فن پمپ آب پنتاکس اصلی هک شده در صورتی که روی نمونه تقلبی آن این لوگو وجود ندارد، بنابراین میتوان گفت یکی از راه های تشخیص پمپ پنتاکس اصلی با تقلبی وجود لوگوی درج شده روی آن است.

تشخیص پمپ پنتاکس اصلی

یکی دیگر از راه های تشخیص پمپ پنتاکس اصلی از تقلبی اینست که نوشته های روی خازن پمپ پنتاکس اصلی پر رنگ تر بوده ولی پمپ پنتاکس تقلبی به صورت کم رنگ درج شده است. بنابراین برای تشخصی پمپ پنتاکس اصلی از تقلبی و خریدی مطمئن حتما نوشته های روی خازن را در نظر داشته باشید.

تشخیص پمپ پنتاکس اصلی

انواع مدل های پمپ آب پنتاکس

اولین و مهمترین گام برای انتخاب هر مدل از این تجهیزات آبرسای تشخیص پمپ پنتاکس اصلی با تقلبی میباشد. باید گفت کمپانی پنتاکس به منظور پوشش بازار پمپ های آب را در مدل های مختلف مناسب استفاده درزمینه های خانگی، کشاورزی و صنعتی طراحی و در اختیار مصرف کننده قرارداده است. که این سیستم ها با بهره گیری از جدیدترین فن آوری ها و مطابق جدیدترین تکنولوژی های روزدنیا با بهره مندی از فناورهای نوین طراحی و ساخته شده که به دلیل برخورداری از قدرت آبدهی مطلوب در زمینه های مختلفی میتوانند ایفای نقش کنند و جایگاه بالایی را در زمینه مصرف از آن خود بنمایند .در این خصوص هم شرکت دیزل ساز در ایران نسبت به واردات این دست ازمحصولات به فعالیت مشغول بوده که این محصولات را همراه با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های فعال و معتبر بازار با بهترین قیمت و سطح کیفیت عرضه می نماید. در ادامه با ما برای آشنایی بیشتر با انواع این تجهیزات و نیزتشخیص پمپ اصلی پنتاکس همراه باشید .

پمپ آب خانگی پنتاکس

پمپ آب خانگی پنتاکس

پمپ آب خانگی پنتاکس در مدل های بشقابی CM , CMT ، تک پروانه CS , CH , CAB , AP ، محیطی PM , MD که بدنه این پمپ ها از چدن ضد زنگ ، جنس پروانه پمپ از برنج و جنس شافت استیل و دوپروانه CB , MB ، خودمکش AP75 , AP100 , AP150 , AP200 و جتی CAM , INOX ، بدنه این پمپ ها و متعلقات از چدن با پوشش ضد زنگ و جنس پروانه باکالیت تولید می شوند که شامل سری های CB , CS , PM , CH , CM می باشند. از پمپ های خانگی پنتاکس می توان درمصارف خانگی، کشاورزی به منظور انتقال و جابه جایی آب و دیگر سیالات مورد استفاده قرار دارد. در تشخیص پمپ پنتاکس اصلی باید گفت این تجهیزات مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده اندکه با کمترین میزان مصرف انرژی از بیشترین بازدهی برخور دار میباشند  .

پمپ آب طبقاتی پنتاکس

پمپ آب طبقاتی پنتاکس

این نوع از تجهیزات تحت عنوان پمپ آب طبقاتی پنتاکس در دومدل طبقاتی افقی که شامل سری های U 3S-70 ، U 3S-100 U 5S-200 دارای بدنه از جنس استيل و پروانه استيل 304 و همچنین حداکثر هد 32 متر و حداکثر دبي 4.8 متر مکعب بر ساعت می باشد . پمپ طبقاتی عمودی پنتاکس نیز شامل سری های U 7SV-300 ، U 7SV-550 ، U 7SV-400 دارای بدنه از جنس استيل و پروانه استيل 304 ، حداکثر هد 137 متر ،حداکثر دبي 2.4 متر مکعب بر ساعت می باشد. این سری از پمپ پنتاکس به دلیل بهره مندی از الکتروموتورهای قدرتمند و متریال اصلی و درجه یک از قدرت آبدهی بالایی برخوردار می باشد و درتشخیص پمپ اصلی پنتاکس این سیستم نوعی از بهترین و کارآمد ترین ها به شمار می آید .

پمپ آب شناور

پمپ آب شناور

در رابطه با مشخصات فنی این دست از پمپ ها باید گفت پمپ شناور آب استیل پنتاکس درسری 4S مدل های S4 400/20، 4S 260/10 ، 4S 200/06، 4S 100/18 و سری 5PES مدل های 5PES 3/7G تولید می شوند. جنس پروانه این پمپ ها از تکنو پلیمر و نوریل می باشد این مدل پمپ آب به نوعی طراحی شده که به صورت معلق درون آب قرار گرفته و آب و دیگر سیالات را با هد و دبی بالاتر پمپاژ می کند. جنس بدنه و پروانه ازمتریالی تهیه شده که با قرار گرفتن طولانی مدت درآب، در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد و با دارابودن این مشخصه در حکم پمپ اصلی پنتاکس قرار گرفته و جایگاه ویژه ای را در زمینه ی مصرف از آن خود نمودند .

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx