سرمایشی

معرفی بهترین مدل های پنکه

در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های پنکه را معرفی کنیم و آن ها را از لحاظ برند سازنده و مدل مورد بررسی قرار دهیم. در هر فضایی نیاز داریم دستگاهی برای تهویه مطبوع داشته باشیم تا دما را متعادل کند و هوای محیط قابل تحمل شود. به ویژه در روزهای گرم سال افراد به دنبال خرید لوازم و سیستم هایی اند که هوا را خنک سازد. سیستم های مختلفی برای این منظور طراحی می شود و به فروش می رسند که یکی از قدیمی ترین و رایج ترین آن ها پنکه می باشد. به وسیله پنکه ها می توان گرمای طاقت فرسای محیط را قابل تحمل کرد. مدل های مختلفی از این سیستم طراحی و روانه بازار می شود و می توان آن را برای خنک سازی محیط های مختلفی مورد استفاده قرار داد. برندهای مختلف در داخل و خارج از کشور اقدام به ساخت این لوازم تهویه مطبوع می نمایند و مدل های آن بر اساس موقعیت نصب و سری های عملکرد به انواع مختلف تقسیم می شوند.

معرفی بهترین مدل های پنکه

پیش از بررسی و معرفی بهترین مدل های پنکه لازم است نحوه عملکرد آن را بشناسیم تا حین انتخاب آگاهانه عمل کنیم. ساختار پنکه ها ساده می باشد و مجهز به چند پره اریب و یک موتور الکتریکی اند که در پشت آن تعبیه می شود. طرز عملکرد آن به این صورت است که انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند و با این عمل باد خنک در محیط پخش می شود. با چرخش پره ها هوای خنک در فضا جابجا می شود. در ادامه بهترین مدل های آن را معرفی خواهیم کرد.

پنکه پایه بلند : همانطور که از نام آن مشخص است، این پنکه ها پایه هایی بلند با ارتفاع 70 الی 150 سانتی متر را دارند. یکی از بهترین مدل های پنکه می باشند و هر شرکت سازنده خلاقیت خود را در ساخت و طراحی آن ها به کار می گیرد. مزیت مدل های پایه بلند این است که حمل و جابجایی آن ها به راحتی انجام می گیرد. می توان آن را برای مکان های مختلفی به کار برد تا هوا را خنک و مطبوع کند. به عنوان مثال برای فضاهای اداری و اتاق های منازل قابل استفاده می باشد.

پنکه سقفی : برای پاسخ به این سوال که بهترین مدل های پنکه کدام اند، می توان به سری سقفی نیز اشاره داشت. این مدل به سقف متصل می شود و بهترین کارایی را در مکان هایی دارد که ارتقاع سقف زیاد باشد. برای نصب آن باید به نکات ایمنی مربوطه توجه جدی داشت. سری های سقفی این مدل پنکه ها هوا را به شکل موثر توزیع می کنند و آن را به گردش درمی آورند تا دما را کاهش دهد.

پنکه رومیزی : علاوه بر مدل های نام برده شده، سری های رومیزی نیز در لیست بهترین مدل های پنکه قرار می گیرند. این مدل ها از سری های پرتابل می باشند که می توان آن را در هر فضایی اعم از بزرگ یا کوچک مورد استفاده قرار داد. به راحتی روی میز قرار می گیرد و فضای ناچیزی را اشغال می کند. ابعاد و وزن آن در طراحی کوچکی ارائه می شوند. در واقع مدل رومیزی از مدل های کلاسیک و قدیمی پنکه ها می باشند که مورد استقبال اند.

پنکه دیواری : برای آن که بهترین مدل های پنکه را بشناسیم می توان مدل دیواری را نیز مدنظر قرار داد و با بررسی مشخصات آن دست به انتخاب زد. این مدل سایزهای مختلفی دارد که هر یک ابعاد خاص خود را دارند. اغلب ابعاد آن ها مشابه سری رومیزی می باشد ولی بر روی دیوار نصب می شوند. نصب و راه اندازی آن ها به راحتی انجام می گیرد و نیازی به تجهیزات خاص نیست. می توان با بهره گیری از پیچ های مناسب آن را نصب کرده و برای این منظور بهترین مکان دیوار را انتخاب نمایید که فضا را به صورت یکنواخت خنک کند. برای تنظیم این مدل پنکه و تغییر دور پره ها از ریموت کنترل استفاده می شود.

پنکه بی پره :از دیگر سری های پنکه می توان به مدل بی پره هم اشاره داشت. این سری نیز مدرن و پیشرفته می باشد و شرکت های سازنده نیز آن را مجهز به فناوری های روز می سازند. بدون پره این لوازم خنک کننده ابعاد و اندازه کوچکی دارند و می توان به راحتی آن را جابه جا و حمل کرد. مزیت دیگر این سری از بهترین پنکه ها این است که حین عملکرد صدای آزاردهنده ای ندارد و باد ملایمی را ایجاد می کند.

معرفی بهترين برندهای پنکه

تولیدکنندگان داخلی و خارجی متعددی اقدام به ساخت انواع پنکه می کنند تا تقاضای بازار را پوشش دهند. تنوع زیادی از مدل های این محصول را ارائه می شود و سالانه دستگاه های زیادی تولید و عرضه می شوند. گروه فنی مهندسی دماپویا در ادامه بهترین مارک های معتبر و پرفروش سازنده پنکه را معرفی کرده است تا تجربه انتخابی آگاهانه و موفق را داشته باشید. با توجه به رضایت مشتریان 5 برند مطرح فعال در زمینه ساخت مدل های پنکه معرفی شده اند و بهترین مدل های پنکه در بازار را حین خرید در نظر داشته باشید.

بهترین برندهای پنکه

پنکه پارس خزر

برند سازنده پارس خزر یکی از تولیدکنندگانی می باشد که در عرصه ساخت بهترین مدل های پنکه قرار دارد و مارکی خوشنام است. در لیست بهترین پنکه مارک خوشنام و نامی پارس خزر به چشم میخورد. پارس خزر سابقه و قدمت قابل توجهی در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی دارد و در ساخت محصولات خود از بهترین قطعات استفاده می کند تا طول عمر آن ها حفظ شود. تولید پنکه یکی از خطوط تولید این شرکت سازنده می باشد که در طراحی های مختلفی عرضه می شود. شما می توانید با توجه به شرایط و نیاز محیط خود سری های دیواری، پایه بلند، رومیزی و یا سقفی را انتخاب نمایید. این محصول تولید شده توسط برند پارس خزر مجهز به ریموت کنترل است که بتوان آن را به راحتی از راه دور تنظیم نمود. ویژگی های منحصر به فرد و مزیت آن ها قدرت بازدهی بالای آن می باشد و ظاهر آن ها نیز به صورت مدرن و شیک طراحی می شود. استفاده از حفاظ پره ها، مجهز بودن به تایمر و نصب آسان از دیگر ویژگی های پنکه های این برند است.

پنکه میدیا

یکی دیگر از بهترین پنکه های موجود در بازار سری های تولید شده توسط میدیا می باشد. این برند از سازنده های مطرح و صاحب نام در عرصه ساخت لوازم خانگی به شمار می رود و بهترین سیستم های تهویه مطبوع را تولید و در سراسر دنیا به فروش می رساند. در ایران نیز از محصولات میدیا استقبال خوبی می شود. خط تولید این کمپانی از تکنولوژی های به روز دنیا بهره می گیرد و پنکه های ساخته شده توسط آن در برابر فرسایش طول عمر قابل توجهی دارند. میدیا اقدام به ساخت این محصول در سری های رومیزی، دیواری و سقفی می نماید که بازدهای بالایی دارند. طراحی و ظاهر آن ها شیک و مدرن می باشد که با دکوراسیون محیط های مختلف نیز سازگاری خواهد داشت. مزیت مدل های ساخته شده توسط آن پره های موربی دارند که باددهی قدرتمندی را ارائه می دهد. در سه حالت می توان باددهی آن را تنظیم کرد و دارای ریموت کنترل برای سهولت تنظیم می باشد.

بهترین مدل های پنکه

پنکه سام

سام کالا گستر ایرانیان از برندهای داخلی تولیدکننده ی بهترین پنکه های موجود در بازار می باشد. این کمپانی بیش از یک دهه فعالیت موفقیت آمیزی در زمینه ساخت سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. قطعات مرغوب و متریال اولیه برتری که در آن ها به کار می رود، موجب حفظ طول عمر دستگاه و راندمان قوی می شود. سطح کیفیت این مدل ها به گونه ای است که می توان در مکان های مختلفی آن را به کار برد تا هوایی مطبوع را فراهم کند. مدل های ساخته شده توسط آن در سری های دیواری، سقفی و ایستاده اند. این مدل ها شیک با ظاهری منحصر به فرد اند که به دکوراسیون داخلی جلوه خوبی می دهند. از مزایای آن ها این است که مجهز به نمایشگری دیجیتال است و به همراه ریموت کنترل می توان آن را تنظیم نمود. موتور و جنس پره های به کار رفته در آن نیز جنسی مرغوب دارند و بدون ایجاد صدای آزاردهنده عمل می کنند.

بهترین مدل پنکه

پنکه فلر

از شرکت های سازنده شناخته شده در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی کمپانی آلمانی فلر است. برای آن که بهترین مدل های پنکه را بشناسیم می توان این برند را نیز مد نظر قرار داد. این برند از طراحی مدرنی در ساخت محصولات خود بهره می گیرد و ظاهری منحصر به فرد را ارائه می دهد. قدرت هوادهی پنکه های ساخته شده توسط آن بالا بوده و محیط را در کوتاه ترین زمانی خنک می سازد. می توان آن را در دکوراسیون های مختلف به کار برد. در بازار استقبال بالایی از محصولات این سازنده می شود و سهم فروش قابل توجهی را در اختیار دارد.

پنکه های ساخته شده توسط فلر میزان مقرون به صرفه ای از انرژی را استفاده می کنند و در عین حال بازدهی قوی را ارائه می دهد. مدل های طراحی شده توسط آن در سری ایستاده و رومیزی ارائه می شود که می توانید با توجه به شرایط محیط خود دست به انتخاب بهترین مدل پنکه آن بزنید. مزیت آن ها این است که مجهز به پره هایی با قطر بالا بوده که باددهی را افزایش می دهد. همچنین دارای ریموت کنترل اند و قابل تنظیم به سه حالت هوادهی می باشند.

بهترین مدل پنکه

پنکه گوسونیک

در لیست بهترین پنکه های بازار می توان محصولات ساخته شده توسط برند گوسونیک را نیز قرار داد. این شرکت ترکیه ای بوده و محصولات خود را در ایران نیز در سطح گسترده ای به فروش می رساند. این برند در ایران دارای نمایندگی می باشد و محصولات آن را می توانید با گارانتی و خدمات دریافت نمایید. مزیت پنکه هایی که می سازد آن است که مجهز به فناوری های روز دنیا می باشند و در مدت زمان کوتاه با مصرف انرژی پایین هوای خنک را به محیط به ارمغان می آورند.

برای آشنایی با بهترین مدل های پنکه لازم است بدانید که محصولات ساخته شده توسط آن مجهز به موتوری قدرتمند اند و سیم پیچی های مسی در آن به کار رفته است. طراحی آن ها به صورت پایه دار و رومیزی می باشد و با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود. همچنین به همراه ریموت کنترل قابل تنظیم اند. می توان آن را در سه سرعت کم، متوسط و زیاد تنظیم کرد. پایه تلسکوپی قابل تنظیم به کار رفته در آن این امکان را می دهد که کاربر طبق دلخواه آن را تنظیم کند. همچنین قابلیت چرخش به بالا، پایین در راستای افقی 330 درجه و چپ و راست با زاویه 90 درجه در راستای عمودی را دارد که کل فضا را یکنواخت خنک کند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx