سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی یورک

در این مقاله قصد داریم تا بواسطه ی ارائه ی اطلاعاتی به بررسی در خصوص آشنایی با اینکه کولر گازی یورک ساخت کجاست بپردازیم. پیش از هرچیز باید گفت این نمونه از تجهیزات در دسته سیستم های تهویه مطبوع با عملکردی دوگانه بوده که همواره مورد استقبال افراد به منظور مورد استفاده قرار گرفت در بخش های گوناگون می باشد بر همین اساس نیز باید گفت با در نظر داشتن این میزان از تقاضا تولید کنندگان بسیاری اقدام به طراحی و تولید این محصولات نموده اند که در این میان تنها تعدادی با دارا بودن قابلیت های انحصاری توانسته اند جایگاه بالایی در بازار رقابتی را از آن خود نمایند که به عنوان یک نمونه از مطرح ترین های آن میتوان به کشور سازنده کولر گازی یورک اشاره نمود که این برند از جمله شرکت های بین المللی تولید کننده ی سیستم های سرمایش و گرمایش بوده که فعالیت خود را با ارائه ی انواع سیستم های سرمایش، گرمایش و تبریدی در ایالت پنسیلوانیا در آمریکا آغاز نمود که مانند دیگر نمونه های محصولاتی از این قبیل دارای عملکردی مشابه می باشد اما به لحاظ برخورداری از یکسری ویژگی های انحصاری توانسته به نمونه ای پرکاربرد و شناخته شده از میان این سیستم ها تبدیل شود.

در پاسخ به اینکه کولر گازی یورک ساخت کجاست باید گفت کولر گازی ها نوع پیشرفته سیستم های سرمایشی اولیه و ابتدایی تحت عنوان کولرهای آبی می باشند که در زمینه های بسیاری کارایی های لازمه را دارا می باشند. اما در رابطه با محصول نام برده شده با نام برند یورک باید گفت تولید کننده ی این تجهیزات با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها و نیروهای متخصص در ساخت توانسته در نهایت محصولاتی با کیفیت و کارایی لازمه را به جهت عرضه در بازار طراحی و تولید نماید. از عمده فعالیت های این شرکت تولیدی میتوان به عرضه ی انواع محصولات تجاری از قبیل: چیلر، روفتاپ پکیج و کولر های اسپلیت، هیت پمپ، تجهیزات کنترلی و ترموستات این برند اشاره نمود که هریک در زمینه های مرتبط به کار گرفته می شوند. لازم به ذکر است محصولات این شرکت تولیدی در ایران بواسطه ی اعطای نمایندگی به شرکت قندیل عرضه گشته و افراد میتوانند محصول مورد نظر خود را از آن تامین نمایند. در ادامه با بررسی بیشتر انواع این کولر گازی در خصوص تکمیل اطلاعات این موضوع که کولر گازی یورک ساخت کجاست، خواهیم پرداخت. علاوه بر این ها برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این قبیل از تجهیزات میتوانید از صفحه ی مربوطه تحت عنوان تاسیسات ساختمان راهنمایی های لازمه را دریافت نماید.

انواع کولر گازی یورک - YORK

همانگونه که در مطالب بالا اشاره نمودیم کولر گازی ها از دسته سیستم های پیشرفته و پرکاربرد میباشند که در زمینه های بسیاری کاربرد دارند. این نوع از سیستم ها به گونه ای طراحی شده که در انواع ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 جهت عرضه به بازار تولید و به منظور استفاده های گوناگون در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما به عنوان نکته ی مهم در رابطه با این موضوع یعنی بحث ظرفیت های ارائه شده میبایست به مسئله ی انتخاب آن اشاره نمود زیرا تنها ارزانترین کولر گازی بودن ملاک نبوده و از این رو بهتر است پیش از خرید مشخصات فنی و عملکرد های هریک از انواع موجود را مورد بررسی قرار داده و در نهایت با داشتن اطلاعات کافی بتوان سیستمی متناسب با نوع نیاز را در اختیار داشت که از کارایی های لازمه ی آن بهره مند شد چرا که در صورت عدم تناسب دستگاه با محیط مورد استفاده به عنوان مثال در زمانی که سیستمی با ظرفیت پایین را برای متراژی بزرگ در نظر میگیریم دستگاه قادر به پاسخگویی نمیباشد و در واقع نمیتواند دمای مورد نیاز آن محیط را فراهم نماید از این رو در نظر داشتن این مورد در خصوص اینکه کولر گازی یورک ساخت کجاست نیز حائز اهمیت بوده از آن جهت که به آشنایی بیشتر با این تجهیزات منجر می گردد.

کولر گازی دیواری یورک

این سیستم ها مانند دیگر نمونه های مشابه دارای ساختاری یکسان بوده به این معنا که دارای یک یونیت داخلی و خارجی می باشند که این دو بواسطه ی لوله های مسی بایکدیگر مرتبط و در نهایت عملیات راه اندازی را صورت می دهند. نقش یونیت داخلی در انتشار دما و پنل خارجی که در فضاهای بیرونی مانند حیاط، بالکن و غیره نصب می گردد در تولید دمای مورد نیاز بواسطه ی قطعات تعبیه شده در آن است و در آخر نیز این هوا به یونیت داخلی نصب شده روی دیوار فرستاده می شود تا در محیط منتشر آن را تحت پوشش قرار دهد. کشور سازنده کولر گازی یورک این محصول را به گونه ای طراحی نموده که دارای بدنه ای از جنس فلزی با روکش فایبر گلاس میباشد و پنل خارجی نیز از جنس فلزی محکم بوده که هردو با وجود این قابلیت ها استحکام و کیفیت بالایی را دارا شده اند و درواقع این موضوع با مقرون به صرفه بودن دستگاه ارتباط مستقیم دارد به این معنا که در برابر عواملی چون آسیب های محیطی یعنی در اثر تغییر شرایط آب و هوایی مقاوم بوده که این موضوع طول عمر محصول را تضمین می نماید. موضوع دیگری که میتواند پاسخگوی آشنایی با اینکه کولر گازی یورک ساخت کجاست باشد. از آنجاکه مسئله ی تنظیم دما در یک محیط همواره دارای میزان بالایی از اهمیت است بر همین اساس نیز شرکت های تولیدی بسیاری اقدام به فعالیت در جهت تولید و تامین این تجهیزات نموده اند که کشور سازنده کولر گازی یورک نیز از دسته مطرح ترین ها شناخته شده که توانسته با ارائه ی محصولات با کیفیت عمده ی بازار های کشورهای خاورمیانه، عربستان و مصر را در اختیار بگیرد.

به عنوان نمونه ای به مدل دیواری 18000 از این محصولات اشاره می نماییم که دارای ظاهری زیبا، مدرن و منحصر به فرد میباشد که در هر محلی قابلیت استفاده را دارد. همچنین به کار گیری متدهای جدید در ساخت این قبیل سیستم ها در کنار دارا بودن ویژگی ای تحت عنوان قیمت کولر گازی متناسب با کارایی سبب شده تا همواره این دستگاه ها مورد انتخاب قرار گیرند که این قابلیت ها را می توان پاسخ مناسبی در جهت اینکه کولر گازی یورک ساخت کجاست، دانست. راندمان کاری بالا و طراحی دریچه ها در این دستگاه از دیگر عوامل موثر بر عملکرد عالی آن میباشد که وجود کمپرسور های کوپلند ایرلندی و کندانسور های چهار لول در این انجام این پروسه نقش مهمی را ایفا می نماید. از طرفی باید گفت با این میزان از کارایی یعنی عملکردی با راندمان بالا در عین حال میزان مصرف پایینی در انرژی را دارد که قرار گرفتن در گرید انرژی A نشان از این موضوع دارد. عمر این محصول 25 الی 30 سال بوده که با برخورداری از ضمانت 5 ساله کمپرسور معتبر بیش از پیش بر کیفیت آن افزوده شده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx