سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی ماتسو پلاس

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی در جهت آشنایی و معرفی اینکه کشور سازنده کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست بپردازیم. در واقع باید گفت کولر گازی ها از انواع پرکاربرد و یا مطرح ترین های تجهیزات سرمایشی به شمار می آیند که به همین علت نیز شرکت های تولید کننده ی بسیاری نیز در این جهت به طراحی و ساخت آن اقدام به فعالیت در بازار رقابتی نموده اند. کمپانی ایرانی ماتسو پلاس را باید به عنوان یک تولید کننده ی جدید در زمینه ی سیستم های سرمایشی دانست که با برخورداری از یکسری قابلیت ها توانسته جایگاه بالایی را در بازار رقابتی از آن خود نماید. لازم به ذکر است تمامی محصولات این برند ساخت ایران بوده که بر طبق تکنولوژی روز تایلند طراحی و ارائه داده می شوند و از این رو از بهترین کولر گازی موجود در بازار به شمار می روند. مصرف پایین، بازدهی بالا و برخورداری از ظاهری زیبا و مدرن را می بایست به عنوان ویژگی های برتر متعلق به این برند معرفی نمود. در ادامه به بررسی بیشتر در خصوص این نوع از تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع و آشنایی در جهت اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست خواهیم پرداخت. چنانچه قصد خرید کولر گازی را دارید میتوانید به صفحه ی مربوطه مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در رابطه با این محصول باید گفت علاوه بر اینکه در دسته ی بهترین سیستم های سرمایشی قرار گرفته اند که با به کار گیری نیروی های متخصص و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از جمله شیوه ی ساخت کشور تایلند توانسته بهترین ابزار سرمایشی و تهویه مطبوع را در قالب کولر گازی عرضه نماید. گفتنی است در بررسی اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست موضوع مشخصه های آن حائز اهمیت واقع می گردد و این تجهیزات با برخورداری از یکسری قابلیت ها کیفیت و کارایی لازم را در زمینه های مختلف فراهم آورده اند به این منظور که در هر محیط متناسب با آن دمای مورد نیاز را فراهم می آورد. علت به کار گیری واژه ی اسپلیت که برای این نمونه از سیستم ها در نظر گرفته و در بازار نیز با این نام شناخته شده اند را باید به علت برخورداری آن از دو بخش یونیت داخلی و خارجی دانست که بواسطه ی لوله های مسی باهم در ارتباط قرار گرفته و پس از راه اندازی عملیات تامین دمای مورد نظر را انجام می دهند. اگر بخواهیم به انواع موجود و ارائه شده ی این شرکت تولید کننده ایرانی اشاره داشته باشیم باید ظرفیت های 24000 و 25000 که تنها در مدل دیواری را نام ببریم که با موقعیت نصب روی دیوار و عدم اشغال فضای زیاد، صدای کم در حین عملکرد و بازدهی بالا جهت عرضه به مشتری طراحی و به بازار عرضه می گردد. نکته ی حائز اهمیت در خصوص بحث بررسی این موضوع که کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست، نوع گاز و کمپرسور به کار رفته در این دستگاه است به این شکل که گاز R410 آن میزان انتشار و بازدهی بالا به آن بخشیده و در مقابل به میزان مصرف پایینی در انرژی می رسد که گرید A نشان از صحت این موضوع دارد و درباره ی نوع کمپرسور نیز باید گفت از نوع روتاری بوده که قدرت انتشار باد را در چهار جهت مخالف و به صورت موازی بواسطه ی وجود این قطعه در سیستم میباشد. در ادامه به بررسی بیشتر برای آشنایی با اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست می پردازیم.

انواع کولر گازی ماتسو پلاس

با توجه به اینکه امروزه کولر گازی ها یکی از انواع سیستم های پرکاربرد سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار می آیند، به عنوان یک نمونه از مطرح ترین برند ها میبایست به کشور سازنده کولر گازی ماتسو پلاس اشاره نمود که با برخورداری از یکسری از قابلیت ها توانسته جایگاه بالایی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد. طراحی و ساخت این تجهیزات به گونه ای بوده که از دو یونیت جدا و متصل به هم تشکیل شده به این صورت که پنل داخلی در فرآیند انتشار دما و پنل خارجی که در بخش بیرونی مثل حیاط یا بالکن قرار میگیرد عملیات فراهم نمودن هوای مورد نیاز و انتقال آن را به بخش داخلی ایفای نقش می کند. در رابطه با اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست به بررسی اقداماتی که سازنده نسبت به تولید محصولات خود انجام داده می پردازیم و از این رو به طریقه ی ارتباط بین دو یونیت اشاره می نماییم به این شکل که لوله کشی های اضافی را حذف و دو بخش بوسیله ی لوله های مسی در ارتباط باهم قرار گرفته و عملیات تامین دما را انجام می دهند. لازم به ذکر است سیستم های سرمایشی این برند در نوع کولر گازی یا اسپلیت همگی در گرید انرژی A قرار میگیرند که نشان از میزان مصرف پایین در این دستگاه را دارد.

علاوه بر این ها وجود کمپرسور های روتاری سبب شده تا با وجود پره های ضد فرسایش این امکان فراهم شود که در شرایط آب و هوایی حاره ای بتوان از این محصول بیشترین کارایی را در تامین دمایی معتدل را دریافت نمود. اگر بخواهیم به ویژگی های انحصاری که توسط تولید کننده ی این محصول تحت عنوان کولر گازی اشاره داشته باشیم باید وجود استحکام و دوام بالای آن را نام برد چرا که بخشی از این دستگاه یا همان یونیت خارجی که مرتبا در فضای خارجی یا بیرونی در معرض نور مستقیم خورشید و شرایط متفاوت آب و هوایی است سالم و با کیفیت باقی می ماند. از نمونه هایی که این برند نسبت به تولید آن اقدام به فعالیت نموده باید مدل دیواری آن در انواع ظرفیت های 24000 الی 25000 میباشد که بنا بر فضای مورد استفاده ظرفیت را در نظر گرفته تا قابلیت فراهم نمودن دما را داشته باشد. نکته ی حائز اهمیت دیگری که برای آشنایی در جهت اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست مورد بررسی قرار میگیرد، وجود پره های مسی است که ارتباط مستقیمی را هم با عملکرد دستگاه دارد به این صورت که آلیاژ به کار برده شده در ساخت کندانسور سبب افزایش تبادل انرژی شده و در نهایت نیز مقاومت بالایی را در برابر خوردگی یا پوسیدگی داشته و در نهایت دستگاه طول عمر بالایی را پیدا می کند. در بخش بعدی از مطالب میتوانید اطلاعات لازم درباره ی مشخصه فنی و عملکرد تنها نمونه ی این برند یعنی مدل دیواری را کسب نمایید. ناگفته نماند که به منظور اطلاع از قیمت به روز کولر گازی می توان به فروشگاه اینترنتی دماپویا مراجعه نمایید.

کولر گازی دیواری ماتسو پلاس

اسپلیت یا همان کولرهای گازی در واقع نوعی از سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع اند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همواره مورد استفاده در بخش های بسیاری قرار میگیرند. کشورسازنده کولر گازی ماتسو پلاس و دیگر برند ها در زمینه ی عرضه این نوع از تجهیزات آن را به گونه ای طراحی نموده اند که همانطور که از نامش پیداست قابلیت نصب روی دیوار را دارند که ظاهری زیبا و مدرن را بوسیله ی این عدم اشغال فضای زیاد، ایجاد می نماید. این محصول که در ظرفیت 24000 و 25000 موجود میباشد از دو بخش اصلی یعنی یونیت های داخلی و خارجی تشکیل شده که توسط لوله های مسی باهم در ارتباط قرار گرفته تا عملیات تامین و انتشار دما را در فضا صورت دهند. برای بررسی دقیق تر اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست میتوان به آشنایی با نحوه ی عملکرد انواع این سیستم اشاره کرد. نوع دیواری این کولر گازی با برخورداری از کمپرسورهای روتاری و گاز R410 عملیات تامین دما را صورت می دهد. یونیت داخلی با عبور گاز مایع سرد از کویل که به آن مبرد گفته میشود دمای مورد نیاز را فراهم می کند در واقع هوای اتاق توسط اوپراتور و موتور به این صفحات رفته و پروانه دوم جلوی موتور فن قرار گرفته هوای سرد تشکیل شده را در فضای اتاق منتشر می کند. یعنی به طور کلی گاز های تشکیل شده ی سرد به یونیت خارجی فرستاده شده و با عبور پر فشار از کویل ها به سمت اوپراتور به بخش داخلی منتقل می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx