مقالات عمومی

برترین تولید کننده ها در صنعت تاسیسات

از آنجا که امروزه یکی از مهمترین موضوعات مسئله ی استفاده و در واقع به کارگیری انواع تجهیزات در ساختمان می باشد، از این رو در این مقاله به بررسی در جهت معرفی 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان خواهیم پرداخت. به طور کلی تجهیزات در یک ساختمان در برگیرنده بخش های اصلی سیستم های سرمایشی و گرمایشی است که با در نظر داشتن این میزان از اهمیت و قابل توجه بودن در استفاده هرنوع تجهیزاتی از این قبیل جایگاه بالایی را در زمینه ی مصرف را به خود اختصاص داده است و به طبع انتخاب بهترین نوع هریک از این ابزار هم موضوع مهمی است چرا که با میزان کارایی و در اختیار داشتن عملکرد لازمه از آن رابطه ی مستقیم دارد. گفتنی است تاسیسات به عنوان یکی از بخش های مهم و کلیدی در هر ساختمان و به معنای استفاده از کلیه امکانات تاسیساتی و مهندسی است که اجرای صحیح آن تضمینی بر افزایش عمر مفید ساختمان بوده که این اجرای صحیح منوط به هماهنگی با سیستم ساختمانی است. علاوه بر موارد گفته شده از دیگر نمونه های در برگیرنده تاسیسات ساختمان، میتوان سیستم هایی از قبیل: تهویه مطبوع، آب، برق، گاز و تلفن را معرفی نمود. اما برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات در ادامه به بررسی بیشتر تحت عنوان معرفی 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان می پردازیم. .

 5 تولید کننده برتر تاسیسات

در تکمیل اطلاعات معرفی 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان، همانطور که در مطالب بالا گفته شد تاسیسات در یک ساختمان فراهم کننده ی شرایط مطلوب به منظور کار و یا زندگی است پس با در نظر داشتن این موضوع باید گفت از میزان اهمیت بالایی برخوردار می باشد که این موضوع با انتخاب صحیح سیستم های لازمه رابطه ی مستقیم دارد و به هر میزان که تجهیزات در نظر گرفته شده با موقعیت ساختمان تناسب داشته باشد به همان نسبت هم بیشترین بازدهی از عملکرد و کارایی را در اختیار خواهیم داشت. بر همین اساس نیز همواره تولید کنندگان بسیاری در زمینه ارائه ی انواع سیستم های مربوطه در ساختمان ها اقدام به فعالیت نموده اند و به همین علت نیز برای انتخاب با موارد زیادی مواجه می شویم و از آنجا که یک انتخاب صحیح از میزان اهمیت بالایی برخوردار است ما در ادامه ی مطالب به معرفی 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان پرداخته ایم که شما عزیزان میتوانید با مطالعه ی این مطالب اطلاعات کافی در خصوص سیستم ها را دریافته و با آشنایی نسبت به مشخصه های فنی و عملکرد های هریک از انواع آن در نهایت بهترین و متناسب ترین انتخاب را به منظور دریافت بیشترین کارایی و کیفیت را داشته باشید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ی مربوطه ی تاسیسات ساختمان مراجعه و راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است به هر میزان که تاسیسات به کار گرفته شده در ساختمان کیفیت و کارایی بیشتری را داشته باشد نیازی به هزینه های مازاد در جهت تعمیرات پی در پی نیست پس با یک انتخاب درست میتوان خریدی مطئن و مقرون به صرفه را داشت. به عنوان یکی از دستاورد های مهم در تاسیسات میتوان به بهره گیری آن در زمینه ی طراحی و ساخت اشاره نمود به این معنا که با هوشمند سازی انواع تجهیزات سرمایش و گرمایش، روشنایی، بهداشتی و غیره امکان افزایش میزان بازدهی و کاهش مصرف انرژی تا حد چشمگیری صورت گرفته است. از آنجا که مطالب ارائه شده ی این مقاله با عنوان 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان در خصوص سیستم های گرما و سرمایش، تهویه مطبوع میباشد باید گفت سیستم های گرمایشی تامین کننده بخش حرارتی بوده که بواسطه ی آن دما یا آب گرم مورد نیاز فراهم می گردد همچنین نیز به شکل تامین کننده اصلی تامین برودت در قالب دما، تهویه و یا آب سرد مصرفی و مورد نیاز در تجهیزات گوناگون که در ادامه به آشنایی با این 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان می پردازیم.

ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور را میبایست به عنوان یکی از مطرح و بزرگترین تولید کننده های سیستم های گرمایشی معرفی نمود که از سال فعالیت 1358خود را آغاز نمود و نیز با بهره گیری از به روز و جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی و ساخت، توانسته جایگاه بالایی در بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد و همواره مورد استقبال افراد در زمینه ی انتخاب قرار بگیرد و همچنین محصولات خود را به بیش از 30 کشور جهان صادر نماید و نیز به عنوان یکی از5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان شناخته شود چرا که با دارا بودن ویژگی های انحصاری قابلیت استفاده در کاربری های گوناگون را ایجاد نموده است . بر همین اساس نیز در موارد بسیاری مورد انتخاب افراد قرار می گیرند. اگر بخواهیم به به نمونه های ارائه شده این محصول اشاره کنیم باید مدل های آن از قبیل: پکیج، رادیاتور و مشعل را معرفی نمود که آب و دمای گرم مورد نیاز را به سرعت در زمان کوتاهی به منظور موارد مصرفی گوناگون مانند آب گرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی فراهم می آورند. که به همین علت نیز در ساختمان همواره ایفا کننده نقش اصلی در بخش حرارتی به شمار می آیند. گفتنی است تمامی محصولات شرکت ایران رادیاتور از گارانتی و خدمات پس از فروش برخورداربوده. علاوه بر این ها به منظور کسب رضایت مشتری نصب و راه اندازی آن به صورت رایگان صورت گرفته و به دلیل این قبیل مزایا میتوان آن را در دسته ی از5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان معرفی نمود.

بوتان

به عنوان یکی دیگر از تجهیزات پرکاربرد و مطرح شناخته شده در بازار میتوان به برند بوتان را نام برد که با دارا بودن یکسری از قابلیت ها توانسته یکی از سیستم های مورد استفاده با میزان کارایی بالا در فضاهای گوناگون باشد. شرکت صنعتی بوتان نیز از دیگر ارائه دهندگان انواع سیستم های پیشرفته ی گرمایشی بوده که فعالیت خود را از سال 1332 آغاز نموده است که دارا بودن گواهینامه واحد نمونه صنعتی از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، دریافت لوح صنعت سبز از سازمان محیط زیست و اخذ لوح تقدیر پیشکسوت صنعتی از سوی وزارت صنایع را از افتخارات آن به شمار آورد. اما عامل دیگری که این محصولات را در زمره ی 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان قرار داده بهره گیری آن از قطعاتی ایتالیایی و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد و همین را باید عاملی در نظر گرفت که منجر به پیشرفت شرکت بوتان به این صورت که توانسته جایگاه بالایی در بازار رقابت را به خود اختصاص دهد و محصولات خود را به دیگر کشور ها نیز صادر نماید. اگر بخواهیم انواع موجود و ارائه شده این برند را معرفی نماییم میبایست به انواع آبگرمکن، پکیج و رادیاتور های آن اشاره داشت که با در نظر داشتن موقعیت مورد نظر برای استفاده میتوان ظرفیت و مدل متناسب با نوع کاربری را انتخاب نمود که هریک از گارانتی، خدمات پس از فروش و نصب رایگان بوده که آن را جزئی از5  تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان قرار داده است.

شوفاژکار

از دیگر برند های مطرح در زمینه ی ارائه تاسیسات، شوفاژ کار بوده که این گروه تاسیسات از دهه 40 در ایران فعالیت خود را در زمینه ارائه ی انواع سیستم های صنعتی، تجاری و خانگی آغاز نمود که با بهره گیری از نیروی های متخصص و جدیدترین ابزار در خط تولید محصولاتی با کیفیت بالا را عرضه و در صدر لیست پرفروش های بازار و5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان قرار گرفت. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های این برند مطرح در قالب طراحی و تولید محصولات بر طبق دانش فنی آلمان و با به کارگیری ابزار آلاتی از این کشور ارائه می گردد از این رو میتوان گفت کیفیت و کارایی بالایی را به خود اختصاص داده و با برخورداری از این دانش فنی در کنار گسترش ارتباطات با کمپانی های بزرگ دنیا خود را به عنوان برند برتر انواع دیگهای چدنی در منطقه خاورمیانه معرفی نمود که در نهایت با افزایش میزان تولیدات امروزه تعداد بالایی از محصولات گازوئیل و گاز سوز را روانه بازار های داخلی و خارجی نموده و بر همین اساس نیز سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است و بر همین اساس جزئی از5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان نیز محسوب می گردد. در رابطه با سیستم های ارائه شده از این شرکت تولیدی میتوان به نمونه های موجود آن تحت عنوان انواع دیگ های چدنی و پکیج شوفاژکار را نام برد که هریک با دارا بودن یکسری از مشخصه های فنی مورد استفاده در کاربری متناسب قرارمیگیرند که تمامی آن ها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخودار می باشند.

گرم ایران

به عنوان یک نمونه ی دیگر از 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان میتوان برند مطرح گرم ایران را معرفی کرد که این گروه تولیدی و صنعتی از سال 1359 فعالیت های خود را در زمینه ی طراحی و ساخت دو نوع مشعل گاز سوز آغاز نمود و امروزه نیز در حوزه ی ارائه سیستم های سرمایش و گرمایشی از قبیل: انواع پکیج های دیواری و زمینی، رادیاتور های آلومینیومی، بیش از 300 مدل مشعل گازوئیل، مازوت، دو و چند گانه در ظرفیت های 20000 و 30000 یا دیگر تجهیزاتی چون شیر برقی، فن کویل، هواساز و چیلر را شامل می گردد که به دلیل این میزان از تنوع در مدل و کاربری های گوناگون است که میتوان آن را از5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان به شمار آورد چرا که با دارا بودن ویژگی های فنی میتواند در هر بخش یا زمینه ای مورد استفاده قرار بگیرد و از آنجا که این نمونه از تجهیزات سرمایش و گرمایش ایفا کننده ی نقش مهمی در تاسیسات ساختمان اند همواره مورد انتخاب افراد قرار می گیرند. تمامی محصولات ارائه شده از سوی این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که دلیلی بر تضمین کیفیت آن نیز میباشد که در انتخاب بین 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان در نظر داشتن این مورد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

لورچ

5 مورد از برترین های تاسیسات ساختمان برند تولیدی لورچ می باشد که این گروه تولیدی اولین اقدام خود را در زمینه ارائه ی این قبیل از تجهیزات در سال 1356 با عنوان واحد نمونه ی استاندارد در شهر اصفهان آغاز نمود که با به کارگیری نیروهای متخصص و کار آزموده در کنار بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها به منظور طراحی و ساخت انواع سیستم های خود توانست جایگاه بالایی در عرصه ی فروش بازار را متعلق به خود نماید و برهمین اساس نیز همواره مورد انتخاب افراد برای استفاده در بخش های گوناگونی قرار می گیرد. در رابطه با آشنایی بیشتر با این محصول با دیگر 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان به طور کلی شرکت لورچ با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه ی تولید و ارائه ی انواع لوازم خانگی از شناخته شده ترین های بازار محسوب می شود. لازم به ذکر است تمام این سیستم های دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از سوی شرکت بوده که شامل گارانتی، نصب و راه اندازی، خدمات تعمیرات توسط تکنسین های متخصص در 600 نمایندگی فعال در سراسر کشور می باشد که در واقع این موضوع علاملی مهم و به عنوان یکی از ویژگی ها در مطرح بودن این برند و انتخاب در بین 5 تولید کننده برتر تاسیسات ساختمان است.

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx